Goedemiddag,
Mijn desktop is soms wat aan de trage kant en zou graag wat meer met de pc willen doen, dus wil deze graag wat upgraden.
Wat wil ik: Speel vrij simpele spellen als LOL, Runescape en eens wat spellen van Steam. Deze zou ik ook wel eens willen streamen. Nu gaat dit meestal niet zo lekker omdat het CPU gebruik te hoog wordt.
Zelf zit ik te denken aan het aanschaffen van een betere video kaart en meer werk geheugen. Graag hoor ik wat jullie ervan denken en wat eventuele goede producten zijn om aan te schaffen. Budget ca. €300.-
Huidige systeem (zo uit de winkel)
Processor: I5-6400 2.7GHZ
SSD 120 G
HDD 1T
RAM eenmaal 4G
Moederbord Skybay 40700 WIN (BUS specs PCI Express 2.0
Video is een Intel HD Graphics 530
Voor wat het waard is twee foto's van de het moederbord.
Bij voorbaat ontzettend bedankt!
:strip_exif()/f/image/L1MExRv7xg8G5FADzVC2wsMf.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn desktop is soms wat aan de trage kant en zou graag wat meer met de pc willen doen, dus wil deze graag wat upgraden.
Wat wil ik: Speel vrij simpele spellen als LOL, Runescape en eens wat spellen van Steam. Deze zou ik ook wel eens willen streamen. Nu gaat dit meestal niet zo lekker omdat het CPU gebruik te hoog wordt.
Zelf zit ik te denken aan het aanschaffen van een betere video kaart en meer werk geheugen. Graag hoor ik wat jullie ervan denken en wat eventuele goede producten zijn om aan te schaffen. Budget ca. €300.-
Huidige systeem (zo uit de winkel)
Processor: I5-6400 2.7GHZ
SSD 120 G
HDD 1T
RAM eenmaal 4G
Moederbord Skybay 40700 WIN (BUS specs PCI Express 2.0
Video is een Intel HD Graphics 530
Voor wat het waard is twee foto's van de het moederbord.
Bij voorbaat ontzettend bedankt!
:strip_exif()/f/image/L1MExRv7xg8G5FADzVC2wsMf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6Vfzxus1pikIjyeU3eyvho3n.jpg?f=fotoalbum_large)