Herstellen van een door Instagram verwijderd account

Pagina: 1
Acties:
  • 530 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dvdn1
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 04-12-2021
Mijn vraag:
Voor een schoolopdracht moest ik samen met een groep een instagram account opzetten en binnen een bepaalde periode een zo goed mogelijk account zien te realiseren. Dit hebben wij proberen te behalen met frequente plaatsingen van zelfgemaakte foto's (3x per week), dit hebben wij geautomatiseerd gedaan met behulp van Facebook Business Manager.

Na een verloop van tijd werd ons account geactiveerd door instagram, we moesten een telefoonnummer invoeren en dan zou het account weer geactiveerd worden, dit gebeurde ook. Een aantal weken laten probeerde wij in te loggen en werd er een melding gegeven dat ons account was verwijderd en dat dit type schending niet te herstellen is. Wij denken dat dit te maken heeft met de automatische plaatsingen en willen daarom in beroep gaan, hoe kan ik contact (liefst telefonisch) opnemen met instagram?
Of heeft iemand een andere oplossing voor dit probleem?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Facebook Business Manager voor het inplannen van ongeveer 3 posts per week

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Een formulier ingevuld waarmee ik in beroep ga tegen het besluit van Instagram, hier heb ik al een week geen antwoord op gehad.

Kan iemand mij helpen? Bij voorbaat dank!!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-05 10:33

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Als het voor een schoolopdracht is, neem je "verlies" en ga in gesprek met je leraar over wat er gebeurd is. Daar haal je meer resultaat uit dan het via Instagram te spelen.

Misschien krijg je een verlenging van de opdracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:00
Als ik dit artikel doorlees: reviews: Account geblokkeerd. Wat nu? ,kun je beter een nieuw account aanmaken ;)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Instagram heeft hier een procedure voor, zie ook https://help.instagram.co...3954417562ef7489491a5bb5c

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdn1
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 04-12-2021
Allereerst dank voor al jullie snelle reacties!

De docent toont weinig medeleven en vindt dat het uitzoeken en oplossen van dit probleem bij onszelf ligt..

@Outerspace : deze procedure had ik inderdaad gezien! Echter is het zo dat als ik wil inloggen dat er een linkje tevoorschijn komt waarin staat dat dit type schending niet te herstellen valt...
@Keiichi : Dat dachten wij ook, alleen de docent niet haha...
@Lawwie : Hebben we al geprobeerd.. was geen succes, heb jij enig idee hoe je het via instagram kan spelen?

Ik hoop dat er iemand is die weet hoe ik dit kan herstellen, of weet hoe ik een nieuw account kan maken met dezelfde gebruikersnaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesser99
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 03-12-2021
Ik ben al een aantal weken m’n Instagram profiel kwijt nadat i is gedeactiveerd direct toen ik onterecht als bot werd herkend na het meerdere keren herladen van een pagina. Ik heb al een bezwaar ingediend via een formulier bij instagram maar al lange tijd geen reactie. Iemand enige connecties hier binnen de groep die me kan helpen? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:27

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Je hebt al zelf een topic geopend. Een ander topic omhoog schoppen met dezelfde vraag waarderen we niet.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.