ht acces

Pagina: 1
Acties:

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
ik weet niet goed in welk forum deze vraag hoort maar als je een map htacces hebt waarin het bestan .htacces staat hoe krijg je dat ding weg mijn ftp programa laat dat niet toe zegt dat de map niet leeg is en als ik er in kijk geeft hij niks weer dus dat .htacces bestand is niet te zien ???

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
[topic=33126/1/25] sorry gooi maar dicht

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Linux laat bestanden die met een punt beginnen (.htaccess bijvoorbeeld) niet zien.

Het beste wat je kunt doen is (als dat kan) via telnet/ssh inloggen op je server en vanuit daar de .htaccess verwijderen.

Verwijderd

In de meeste ftp programma's kan je ook een remote mask of iets dergelijks opgeven. Als jij dan ls -al opgeeft, krijg je alle bestanden te zien dus ook de gene die met een "." beginnen.

Op die manier kan je zonder problemen alle bestanden verwijderen die je maar wilt, tenminste als jij de juiste rechten hebt over de desbetreffende directory.