• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-03 11:50

Martijn02

/* No Comment */

Topicstarter
Ik zie in in het Digitale fotocamera-foto's draadje steeds meer foto's die met hele lange sluitertijden s'nachts gemaakt zijn. Is er ook een mogelijkheid om zulke foto's met een ixus te maken? Je hebt wel een nachtflits, waarmee je hele andere foto's krijgt dan met een gewone flits, maar echt mooie nachtfoto's zoals met van die lichtstrepen achter auto's aan dat lukt me niet.

Iemand die hier een oplossing voor heeft ?

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:40
ik merkte toen ik met mijn ixus een foto maakte met die continu flits stand (dus niet autoflits maar die andere waarbij hij altijd en veel flitst) dat je van die strepen krijgt...... heb het niet met autos geprobeerd.....misschien eens naar de A2 lopen...mmm...;-) Hoop dat dit werkt voor je!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 18:53

Mark_640

In my memory

Is helaas niet mogelijk, tenminste, niet met een Digital Ixus eerste model, die ik ook heb... Je kunt alleen 's avonds de flits uitzetten, hierdoor gaat de sluitertijd wel wat omhoog, maar je kunt 'm niet zelf instellen...

Let wel op, dat je bij uitgeschakelde flits je de camera echt muisstil moet houden, dus een statief is dan aan te raden...