TV voor slaapkamer & EK/WK buiten (max 550)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 18:53
Ik zoek een TV om bij het goede weer buiten te zetten om nu EK, en volgend jaar WK te kijken. Maar ik zal deze in de slaapkamer gebruiken als deze niet buiten staat. Het zal dus occasioneel gebruikt worden, want in de woonkamer heb ik een LG OLED hangen.

Ik wil 500 euro uitgeven (550 max) en beeld mag niet groter zijn dan 50" (inbouwkast slaapkamer)

Vorige week heb ik de Philips 43PUS7555. Maar wat een teleurstelling! Donker beeld, slecht beeld en slechte smart functionaliteiten (werkte niet 100%). Deze is dan ook direct retour gegaan.

Ik zoek nu een TV die helder is, een goede beeldprocessor heeft en waar de "TV vlaanderen" app vlekkeloos op werkt. Bevestigd en getest: Google TV & WebOS.

Zelf heb ik deze RTINGS tool gevonden waar ik kan filteren op grootte (43"-50"), release jaar (2020, 2021).
Maar vind ik geen tv zoals de Philips 43PUS8505 en meestal TV's die ik hier niet kan vinden of buiten budget vallen.

Wie kan mij een geschikte TV voorstellen of mij doorverwijzen naar een ander topic, als dit reeds gevraagd is.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Ik denk dat je voor buiten met dat budget beter iets kan regelen (laten maken) dat de lichtinval tot een minimum beperkt wordt. Want in dit budget ga je niks vinden wat buiten (zeker bij zon) "normaal" beeld geeft. Denk aan plaatsing in een overkapping/garage (als je dit hebt) of het maken van een soort kast waar de TV (diep) instaat).

En focus je aub niet op smart. Dat is een beetje een stokpaardje van mij, maar het smartgedeelte kan in 2021 goed werken maar dan op het EK van 2024 alweer verouderd zijn. Een TV gaat over het algemeen langer mee dan het smart-gedeelte (uitzonderingen daargelaten) dus je kan dat echter VEEL beter extern regelen..Bijvoorbeeld het nieuwste model Chromecast.

[ Voor 11% gewijzigd door FreakNL op 28-06-2021 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 18:53
Smart mag ook extern. Ik heb momenteel de Google Chromecast met Google TV, Deze gebruik ik in mijn LG OLED. Maar ik vind het niet erg om (binnen het budget) voor de bijkomende TV er een bij te kopen. Maar als google tv al aanwezig is in de TV, is dat waarschijnlijk niet nodig?

Anders gesteld: Wat is binnen dat budget de helderste tv die je kan kopen tussen 43 en 50 inch?

Aan de hand van vele info ben ik tot onderstaande filter gekomen. Nu nog kiezen welke.
https://tweakers.net/pric...;1547360;1701380;1541382/

[ Voor 33% gewijzigd door sn33ky op 28-06-2021 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
sn33ky schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:02:
Smart mag ook extern. Ik heb momenteel de Google Chromecast met Google TV, Deze gebruik ik in mijn LG OLED. Maar ik vind het niet erg om (binnen het budget) voor de bijkomende TV er een bij te kopen. Maar als google tv al aanwezig is in de TV, is dat waarschijnlijk niet nodig?

Anders gesteld: Wat is binnen dat budget de helderste tv die je kan kopen tussen 43 en 50 inch?

Aan de hand van vele info ben ik tot onderstaande filter gekomen. Nu nog kiezen welke.
https://tweakers.net/pric...;1547360;1701380;1541382/
Uit dit rijtje de HiSense en de Sony en hoger ga je ook niet vinden. Rtings heeft ook een Q60T review maar van de 55" en die helderder is dan de 50" in een Poolse review (maar wel vergelijkbaar met de 65" die de Poolse reviewers ook getest hebben dus dat maakt het aannemelijk dat de metingen van de 50" ook kloppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Nadeel van je oled, nu valt al het andere enorm tegen ;-) (zeker in die prijsklasse(

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:35
Die goedkope TV's gaan je allemaal tegenvallen.
Kan je beter je budget verhogen naar rond de € 700, dan krijg je een stuk meer TV voor je geld.

Dan kan je een Samsung QLED of een Sony in een fatsoenlijke kwaliteit kopen.
Pagina: 1