We hebben bij ons binnen diverse huisplanten staan die weinig zonlicht krijgen. Dus als experiment heb ik dit weekend een lamp besteld die geadverteerd word als kweeklamp. Voor het complete beeld, hier een plaatje van de lamp in kwestie
/f/image/zxpzzFqEQpTH1yv3wVCI5eoh.png?f=fotoalbum_large)
Bij de product omschrijving staat het volgende
/f/image/t57tTqki1Ml75lfYj4X19VCE.png?f=fotoalbum_large)
245X9 4mm 5730 20led os-8008 wx-5742
:fill(white):strip_exif()/f/image/zIxixSWFN4Fjo59KCQ1y0l9b.png?f=user_large)
ds-074-2
Nu ben ik wat aan het Googlen geweest en hoewel ik weinig tegenkom lijkt het er op te wijzen dat het led type anders is dan in de omschrijving op de webshop aangezien er expliciet 5730 voorbij komt en dit een led type schijnt te zijn. Dit soort zaken weet ik echter zeer weinig vanaf en ik ben dus benieuwd of iemand anders dit kan bevestigen.
De reden dat ik het wil weten is enerzijds dat ik gewoon nieuwsgierig ben maar ook omdat ik benieuwd ben of dit überhaupt een kweeklamp is.
Edit:
Hier geplaatst overigens omdat het me niet echt een topic leek voor de elektronica specifieke fora zover ik kon zien.
/f/image/zxpzzFqEQpTH1yv3wVCI5eoh.png?f=fotoalbum_large)
Bij de product omschrijving staat het volgende
Met nog wat claims over de opbrengst. Nu was ik de boel aan het bekijken en zag ik (afgezien van de meh afwerking) op de ledstrips de volgende zaken staanDeze LED kweeklamp van is voorzien van 80 SMD2835 LED lampen.
/f/image/t57tTqki1Ml75lfYj4X19VCE.png?f=fotoalbum_large)
245X9 4mm 5730 20led os-8008 wx-5742
:fill(white):strip_exif()/f/image/zIxixSWFN4Fjo59KCQ1y0l9b.png?f=user_large)
ds-074-2
Nu ben ik wat aan het Googlen geweest en hoewel ik weinig tegenkom lijkt het er op te wijzen dat het led type anders is dan in de omschrijving op de webshop aangezien er expliciet 5730 voorbij komt en dit een led type schijnt te zijn. Dit soort zaken weet ik echter zeer weinig vanaf en ik ben dus benieuwd of iemand anders dit kan bevestigen.
De reden dat ik het wil weten is enerzijds dat ik gewoon nieuwsgierig ben maar ook omdat ik benieuwd ben of dit überhaupt een kweeklamp is.
Edit:
Hier geplaatst overigens omdat het me niet echt een topic leek voor de elektronica specifieke fora zover ik kon zien.
[ Voor 3% gewijzigd door Creesch op 28-06-2021 13:45 ]