Ik heb ook een vraag over een aantal solarlampjes die ik gekocht heb. Gaat om een spot met 7 leds a 0.2W. Lampje is voorzien van een 1500mAh Li-ion batterij.
:strip_exif()/f/image/lgzzrXt7c5FSLFfjByc4OeSn.jpg?f=fotoalbum_large)
Het lampje heeft 2 standen:
1. Uit tenzij beweging gedetecteert en dan brand deze 15 seconden. Daarna weer uit.
2. Aan met gedimt licht. Bij beweging brandt hij vol voor 15 seconden, daarna weer gedimt.
Nu valt de lichtsterkte in gedimde modus al prima mee, maar zou eigenlijk graag zien dat hij constant op volle lichtsterkte brand en niet alleen bij het detecteren van beweging. Is er misschien iets wat ik met de pir sensor en/of het printje kan doen om dit te bereiken?
:strip_exif()/f/image/lgzzrXt7c5FSLFfjByc4OeSn.jpg?f=fotoalbum_large)
Het lampje heeft 2 standen:
1. Uit tenzij beweging gedetecteert en dan brand deze 15 seconden. Daarna weer uit.
2. Aan met gedimt licht. Bij beweging brandt hij vol voor 15 seconden, daarna weer gedimt.
Nu valt de lichtsterkte in gedimde modus al prima mee, maar zou eigenlijk graag zien dat hij constant op volle lichtsterkte brand en niet alleen bij het detecteren van beweging. Is er misschien iets wat ik met de pir sensor en/of het printje kan doen om dit te bereiken?
:strip_exif()/f/image/Xodl9oAkRzxQJYryPb1lEros.jpg?f=fotoalbum_large)
3.05 kWp Zuid - https://pvoutput.org/list.jsp?userid=80995 - Daikin Comfora FTXP 3.5 kW