Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
nope..
gewoon van italie tot grens betalen
daarna is het gratiz
daarna is het gratiz
www.kuiphuis.nl
Verwijderd
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:48 schreef Nowhere het volgende:
nope..
daarna is het gratiz
Hij heeft het over 0800 nummers, toch?
Die zijn vanaf je mobieltje ook altijd gratis.
Soms heeft het bedrijf ze geblokkeerd voor mobiele telefoons, maar dan krijg je gewoon een meldtekst, je zult nooit hoeven betalen
0800 is altijd gratis..
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
met Hi Prepay kan ik geen 0800 nummers bellen
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Nog iets meer zouteloze kranten (behalve AD) rondbrengen en een echte prepay nemenOp vrijdag 17 augustus 2001 22:55 schreef dreeke het volgende:
met Hi Prepay kan ik geen 0800 nummers bellen
Ik heb wel eens gehad dat ik een betaal nummer belde, IBG geloof ik, en dat er een appart stemmetje kwam:"Dit 0900 nummer zal naast uw mobiele kosten, circa xx cent per minuut zijn".
Maar ik heb van de week 10 minuten op de helpdesk van Essent zitten bellen, dus khoop dat dat voor niets was (qua kosten)
Maar ik heb van de week 10 minuten op de helpdesk van Essent zitten bellen, dus khoop dat dat voor niets was (qua kosten)
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Verwijderd
Als je een 0800 belt weet je zeker dat je niks hoeft te betalenOp vrijdag 17 augustus 2001 23:13 schreef 456 het volgende:
Verwijderd
juistOp vrijdag 17 augustus 2001 23:17 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Als je een 0800 belt weet je zeker dat je niks hoeft te betalen
maar 0800 naar t buitenland zijn die ook voor niks
Verwijderd
0800 via mobile is gewoon gratis.
Ik kreeg een keer een opmerking van een helpdesk waarom
ik met een GSM belde
ik met een GSM belde
Verwijderd
pff waarom dat nou weer? snap niet waar die helpdesk zich dan mee bemoeit mag je toch denk ik wel zelf weten ?Op vrijdag 17 augustus 2001 23:19 schreef Tredecim het volgende:
0800 via mobile is gewoon gratis.
ik met een GSM belde
In de tijd dat de UPC storingslijn nog 0800-1424 was belde ik ook altijd met m'n gsm. Dat kostte ze in totaal dus fl. 1,= per minuut ofzo 
Postbank studentenlijn 0800-0660 bel ik ook altijd met m'n gsm
Een 0800 nummer is altijd gratis. Een 0800 gebruiker kan echter wel toegang blokkeren vanaf mobiele nummers, maar er zijn me geen 0800 lijnen bekend die je niet met een gsm kan bellen.
Postbank studentenlijn 0800-0660 bel ik ook altijd met m'n gsm
Een 0800 nummer is altijd gratis. Een 0800 gebruiker kan echter wel toegang blokkeren vanaf mobiele nummers, maar er zijn me geen 0800 lijnen bekend die je niet met een gsm kan bellen.
Verwijderd
Van de site van libertel geplukt
Bellen naar servicenummers
0870-, 0900-, 0906- en 0909-servicenummers
Gesprekskosten abonnement + tarief van de aanbieder van de dienst.
0800-servicenummers
Gratis. Het kan voorkomen dat de aanbieder van gratis 0800 diensten geen gesprekken accepteert vanaf een mobiele telefoon.
Alarmnummer (112)
Gratis.
Bellen naar servicenummers
0870-, 0900-, 0906- en 0909-servicenummers
Gesprekskosten abonnement + tarief van de aanbieder van de dienst.
0800-servicenummers
Gratis. Het kan voorkomen dat de aanbieder van gratis 0800 diensten geen gesprekken accepteert vanaf een mobiele telefoon.
Alarmnummer (112)
Gratis.
Verwijderd
Dan bel ik voortaan 112 met m'n GSM. Met vaste lijn is het 22 cpmOp zaterdag 18 augustus 2001 02:18 schreef js962 het volgende:
Van de site van libertel geplukt
[..]
Alarmnummer (112)
Gratis.
Ja, en 0900-8844 (112, maar dan voor niet-noodgevallen) kost met een mobieltje dus iets van F 2,50 per minuutOp zaterdag 18 augustus 2001 16:38 schreef tjetta het volgende:
[..]
Dan bel ik voortaan 112 met m'n GSM. Met vaste lijn is het 22 cpm
Slimme zet, zo'n 0900 nummer daarvoor...
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
Zal wel duurder voor hun zijn denk ikOp zaterdag 18 augustus 2001 01:39 schreef mafiasven het volgende:
[..]
pff waarom dat nou weer? snap niet waar die helpdesk zich dan mee bemoeit mag je toch denk ik wel zelf weten ?
Verwijderd
Inderdaad, vandaar dat ze GSM's ook kunnen blokkerenOp zaterdag 18 augustus 2001 17:45 schreef Tredecim het volgende:
[..]
Zal wel duurder voor hun zijn denk ik
Als ze het voor GSM's opengesteld hebben, moeten ze niet zaniken vind ik, gooi het anders gewoon dicht.
Pagina: 1