Hoi Tweakers!
Ik vroeg me af of jullie weten of dit normaal is?
Ik bestelde vorige maand op Etsy 2 Mortal kombat maskers, geen mondmaskers maar echt cosplay maskers. De maker is gevestigd in Rusland.
Ik denk dat er 4 dagen tussen beide bestellingen zat dus ze komen apart aan.
Ik wist wel op voorhand dat ik iets van invoerrechten zou moeten betalen zoals gewoonlijk dus bestelde ze maar.
Nu krijg ik vrijdag een brief van Bpost voor het eerste masker, voor dit masker heb ik in de Etsy shop 74$ betaald, weegt volgens mij een paar honderd gram en heeft de grootte van een mondmasker.
Ik moet hier maar liefst €198 invoerrechten op betalen!? Is dit normaal???
bijna 4x de prijs van het item??
En dat is enkel voor het eerste masker, ik verwacht nog een brief voor het tweede.
Ook staat erin om voor 30/06 te betalen en kreeg de brief pas op 25/06.
Is dit nu niet super geschift? Of is er een fout gebeurd op de douane?
Ik hoor graag wat jullie denken.
Ik vroeg me af of jullie weten of dit normaal is?
Ik bestelde vorige maand op Etsy 2 Mortal kombat maskers, geen mondmaskers maar echt cosplay maskers. De maker is gevestigd in Rusland.
Ik denk dat er 4 dagen tussen beide bestellingen zat dus ze komen apart aan.
Ik wist wel op voorhand dat ik iets van invoerrechten zou moeten betalen zoals gewoonlijk dus bestelde ze maar.
Nu krijg ik vrijdag een brief van Bpost voor het eerste masker, voor dit masker heb ik in de Etsy shop 74$ betaald, weegt volgens mij een paar honderd gram en heeft de grootte van een mondmasker.
Ik moet hier maar liefst €198 invoerrechten op betalen!? Is dit normaal???
bijna 4x de prijs van het item??
En dat is enkel voor het eerste masker, ik verwacht nog een brief voor het tweede.
Ook staat erin om voor 30/06 te betalen en kreeg de brief pas op 25/06.
Is dit nu niet super geschift? Of is er een fout gebeurd op de douane?
Ik hoor graag wat jullie denken.