grote inbouwbel/intercom unit verwijderen buitenmuur

Pagina: 1
Acties:

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:52

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
Origineel zit aan mijn huis een voordeurbel en intercom. Inmiddels is die al lang niet meer in gebruik en speel ik met het idee om mijn nieuw eufy belcam daar te monteren.

Maar nu zit ik met dat enorme gat 21x9 cm; als je de plastichouder weghaalt zie je gewoon de blote spouw en wat pur :(

Ik zoek wat suggesties om dit fraai weg te werken. Misschien iets van een metalen afdekplaat, waarop meteen mijn huisnummer staat oid met een uitsparing om de eufy doorheen te laten kijken.

Iemand leuke ideen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KUW1DmIBpPXCQS6XvfoFGzpWw44=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eP391c7AgikxzScuYSPspmzm.jpg?f=fotoalbum_large

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:29
Nieuwe stenen erin metselen? Zie je weinig van als je dan ook de gevel voorziet van een verse laag verf.

Anders inderdaad wat jij zegt, een net plaatje ervoor maken.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-01 17:31
Stukje natuursteen met huisnummer erop? Zie je regelmatig om ingebouwde brievenbussen te dichten.

• colvano
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-01 08:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sgqVjNG-D2nzDy3w0NE72lTHguw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zZZjEDAV7iVLXLPPGo1kTpsZ.jpg?f=fotoalbum_large
Zoiets bijvoorbeeld? Je kan er best iets fraais van maken.

Edit: die is bijvoorbeeld 41x16 cm.

[ Voor 4% gewijzigd door colvano op 27-06-2021 12:26 ]

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:52

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
thanks. Die van @colvano is fraai. Maar ik wil er dus ook mijn eufy achterzetten en uitsparingen dremelen. Maar het idee van zo'n plaat ervoor met opdruk gaat het denk ik wel worden. Lamp hangt er al iets verder boven.