Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:24
Beste,

Ik heb vandaag mijn PS4 VERKOCHT.
Voor dat ik dit gedaan heb heb ik ‘m via ‘initiaze’ volledig gewist.

Nu bericht de koper me dat hij niet verder komt dan het blauwe start scherm op de PS4 waarin gevraagd wordt je PS4 met de controller te verbinden. Hij zegt dat de controller wel verbonden is (blauw licht op controller), maar het scherm springt niet verder volgens hem.

Weet iemand wat dit kan zijn/hoe dit opgelost kan worden?

Heb zelf al een nieuwe initiaze, anders usb kabel/hdmi kabel geadviseerd, maar dit helpt niet zegt hij.

Iemand de juiste tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangnl
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-05 15:33
Waarschijnlijk is de hd defect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:32
Denk dat USB kabel niet geschikt is.

Als HDMI kabel niet goed is krijgt die of helemaal geen beeld of HDMI beveiliging. Meestal zal het dan een volledig groen beeld geven.

Dat de controller wel licht geeft betekend dat er wel stroom vanaf de PS4 naar de controller loopt, maar kan best zijn dat die USB kabel qua data niet goed functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:40
Klinkt als een USB kabel die niet goed werkt of 1 die niet ondersteund wordt zoals hierboven ook aangegeven wordt. ( Je kan niet elke willekeurige kabel gebruiken, ondanks het dezelfde aansluiting heeft )

Daarnaast drukt hij wel op de PS knop erna?

[ Voor 10% gewijzigd door corporalnl op 26-06-2021 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:03
Deze situatie heb ik ook wel gezien met foute usb kabel inderdaad. Hij geeft wel stroom maar doet geen data, vandaar wel een lampje op de controller.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:24
Is opgelost, dank voor jullie reacties :)
Koper is terug gekomen met de PS4, sluit ‘m hier aan en doet ‘t gelijk. Nu ook bericht van hem dat hij ‘t bij hem thuis ook doet, geen idee wat hij fout gedaan heeft…
Pagina: 1