Daisy Chain, tweede scherm herkend maar blijft zwart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb twee monitoren, een Dell P2718HC en een Dell U2312HM. Ik heb het eerste scherm met USB-C aan mijn laptop aangesloten en het tweede scherm via Display Port op het eerste scherm aangesloten.
Tijdens het opstarten van mijn laptop heb ik op beide schermen hetzelfde beeld echter zodra ik in Windows zit heb ik geen beeld op het tweede scherm. Dit scherm wordt echter wel gedetecteerd in Windows en door de Intel driver.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RlvZRA3NCB7ToyM7KmEsg2wpmic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lqNGEeEOIUVrAoDyS09vcV0q.png?f=user_large
Toch blijft het tweede scherm zwart. Als ik MST uit zet wordt het beeld van scherm 1 wel weergegeven op scherm 2.

Connecties lijken het dus prima te doen maar op een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om op beide schermen beeld te krijgen. Als ik een docking station via USB-C aansluit krijg ik wel op beide schermen beeld, echter wil ik juist van dit docking station af.

Relevante software en hardware die ik gebruik
  • Dell P2718HC 1080p native
  • Dell U2312HM 1080p native
  • Dell Latitude 7480
  • Windows 10 Enterprise
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
  • Laptop opnieuw opstarten.
  • Scherm van stroom halen en opnieuw inschakelen.
  • Andere display port kabel gebruiken.
  • Kabels uit- en inpluggen.
  • Gekeken of er nieuwe firmware beschikbaar was voor de monitor

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N