COD CW Crash

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinPRO
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
Hoi alleen,

Ik heb uiteraard in de Cod topic gekeken, maar helaas kon ik niets vinden wat mijn probleem heeft kunnen verhelpen. Gisteren heb ik cold war aangeschaft, maar de game blijft na een minuut of 2 crashen. Een keer is het mij gelukt om de singleplayer aan te zetten, maar zodra ik maar kon schieten ben ik zonder een melding naar mijn bureaublad gestuurd. Shaders compilen verder ook niet. Ben een keer tot 13% gekomen.

Ik ben vandaag zeker 8uur lang alle fora afgegaan en heb alles gedaan wat de probleem zou kunnen verhelpen: game instellingen, dx11, nodige services uitgezet, drivers van zowel pc als videokaart geüpdate, noem het maar op. Helaas werkt het nog steeds niet terwijl ik met Warzone geen enkel probleem ondervond..

Specs: AMD 3600, AMD 6800 en 16GB ram.

Is er iemand die hier tegenaan is gelopen en hebben jullie een oplossing?

Ik zal je voor eeuwig dankbaar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05:42
Gaat je niet helpen, maar COD warzone is op mijn 3600 en 6800xt ook instabiel. Random frame drops en af en toe crash. Dat terwijl ik er uren apex kan spelen zonder enig probleem.. Geen idee wat de fix is. Mocht die voorbij komen heb ik ook interesse :)

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinPRO
Jij hebt tenminste nog framedrops, ik heb niet tevens gameplay :D

Toch absurd dat ze 60eu kunnen vragen voor een instabiel spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
Ik ga dit proberen:
YouTube: FIXING Ryzen 5 Warzone / Cold War Issues + Massive FPS Gains on Both...

dus in die settings "adv_options" de renderworkercount op 6 zetten.

[ Voor 56% gewijzigd door Cyriel85 op 26-06-2021 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinPRO
Cyriel85 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:41:
Ik ga dit proberen:
YouTube: FIXING Ryzen 5 Warzone / Cold War Issues + Massive FPS Gains on Both...

dus in die settings "adv_options" de renderworkercount op 6 zetten.
Heeft het gewerkt? Warzone werkt bij mij bijvoorbeeld perfect. Het is alleen Cold War dat niet werkt. Hij compiled de shaders nauwelijks. Blijft altijd hangen. Heb het gevoel dat er iets ergens een storingkje veroorzaakt, maar ik heb echt alles geprobeerd wat op het web aangeraden was. Heb het gevoel dat het met AMD drivers te maken heeft maar ik kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
MartinPRO schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:02:
[...]

Heeft het gewerkt? Warzone werkt bij mij bijvoorbeeld perfect. Het is alleen Cold War dat niet werkt. Hij compiled de shaders nauwelijks. Blijft altijd hangen. Heb het gevoel dat er iets ergens een storingkje veroorzaakt, maar ik heb echt alles geprobeerd wat op het web aangeraden was. Heb het gevoel dat het met AMD drivers te maken heeft maar ik kan het mis hebben.
Heb maar half uurtje gespeeld, na al een ruim een maand niet geprobeerd te hebben. Leek wel goed te lopen. Niks van stutters gemerkt zo snel.

[ Voor 63% gewijzigd door Cyriel85 op 26-06-2021 23:32 ]

Pagina: 1