Powercolour Geforce 2 GTS Pro 64MB

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Beste peoples,

Een vraagje... wat is wijsheid ?!? Ik heb nu een matrox G400 en die werkt nog prima... Nu zou ik graag een ander videokaart willen en mijn oog is gevallen op een Powercolour Geforce 2 GTS Pro 64MB. Nou ken ik dit merk niet maar zoals ik al vaker heb gehoord gaat het toch om de chipset.

Is dit een goede keuze ?
Is het verschil met 32 MB merkbaar ?
Of toch maar wachten op de Geforce3 (heb wel een goede prijs voor de powercolor... ;) )

Zou iemand mij een goede raad kunnen geven ?!?
RJ

p.s. dit is m'n eerste topic, dus ik weet niet of dit soort vragen ook hier mogen ? :?

Geniet maar tweak met mate

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

64MB is handig voor textures in spellen, die kan je dan op z'n hoogst instellen in bv Max Payne wat ik dus niet kan... maar met of zonder super detailed textures, het verschil is bij mij niet eens te zien. Niet echt nuttig iig :)
Ik zou ff wachten en doorsparen voor de GF3, als de Radeon 8500 uitkomt daalt de GF3 hopelijk in prijs. >:)

MechWarrior || Monsters Game

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Geforce2pro werkt op zich lekker, maar Powercolor is niet echt een 'je van het' merk. De mijne ging al na drie weken kaduuk en ik wacht nu al vijf weken op een nieuwe (ging weer eens vanalles fout |:( ) Volgens mijn leverancier stopt Powercolor zelfs als merk en gaat het verder door het leven als Club3D (kijk maar even op pricewatch, daar staat dit merk ook pas sinds kort). :?

Misschien is het handig als je nog even wat verder kijkt

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
vergat te vertellen dat de evil kyro die ik nu heb er weer even als vervanging voor mijn kaduuke geforce inzit. Overigens geen slechte kaart, alleen beeldkwaliteit boven de 75hz is niet zo best...

Verwijderd

[topic=205820/2]

Dit topic is gesloten.