Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek een office PC voor m'n vader, die gaat stoppen met werken (leeftijd) en moet z'n eigen PC hebben om allerdaagse dingen te doen. Hij is nogal een klusser en zou graag SketchUp of iets dergelijks willen gebruiken. Verder vooral internet/Office, waarschijnlijk is alles tegenwoordig al een upgrade qua snelheid.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600, graag eerder rond 500 of lager.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, keyboard/muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst een kant en klare desktop, liever geen ATX formaat, maar wat kleiner (ATX formaat is geen dealbreaker)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Kleine SSD (>128GB) voor programma's
- HDD (>1TB) voor foto's enzo.
- Een GPU die SketchUp kan draaien.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie misschien wat kant en klare dekstops met GPU's kennen. Met integrated graphics kom ik er wel uit, maar mét GPU, daar ben ik niet zo bekend mee.
Ik kan het een en ander nog verder toelichten indien nodig
Alvast bedankt!
Ik zoek een office PC voor m'n vader, die gaat stoppen met werken (leeftijd) en moet z'n eigen PC hebben om allerdaagse dingen te doen. Hij is nogal een klusser en zou graag SketchUp of iets dergelijks willen gebruiken. Verder vooral internet/Office, waarschijnlijk is alles tegenwoordig al een upgrade qua snelheid.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600, graag eerder rond 500 of lager.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, keyboard/muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst een kant en klare desktop, liever geen ATX formaat, maar wat kleiner (ATX formaat is geen dealbreaker)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Kleine SSD (>128GB) voor programma's
- HDD (>1TB) voor foto's enzo.
- Een GPU die SketchUp kan draaien.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie misschien wat kant en klare dekstops met GPU's kennen. Met integrated graphics kom ik er wel uit, maar mét GPU, daar ben ik niet zo bekend mee.
Ik kan het een en ander nog verder toelichten indien nodig
Alvast bedankt!