Als je een BURN-proof brander hebt maakt het niet zoveel uit welke cd-rom speler je gebruikt. Beste is nog altijd via HD
Kenwood 72X (en die 72X haalt ie ook grotendeels)
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Voor de prijs van die 72x Kenwood kan je volgens mij ook die Liteon DVD speler kopen, heb je meer aan, kan je ook DVD-tjes huren bij de videotheekKenwood 72X (en die 72X haalt ie ook grotendeels)
Yep .. en meteen ff naar je harddisk kopieren en converteren naar DivXOp zondag 19 augustus 2001 10:22 schreef topper het volgende:
[..]
Voor de prijs van die 72x Kenwood kan je volgens mij ook die Liteon DVD speler kopen, heb je meer aan, kan je ook DVD-tjes huren bij de videotheek
Verwijderd
Ik zelf heb hele goeie ervaringen met een Pioneer 105SZ (DVDspeler) en een Plextor 12/10/32A
daarvoor moet je een betrouwbare cd-rom speler hebben, snelheid is niet zo errug belangrijk.
m'n asus 50x doet het prima en blijft altijd op een constante snelheid lopen. sommige spelers gaan proberen de snelheid te verhogen waardoor en een paar sec geen data doorgevoerd word > buffer-underun (of je moet net zoals ik burnproof hebben).
een dvd speler zou ik zeker niet voor dit klusje gebruiken.
mijn lite-on 12x dvd zou best wel snel moeten zijn volgens wat tests. dat is ie inderdaad ja met een hagelniewe fabrieks cd. met cd's waar een paar lichte krasjes op zitten of cdr of w's moet je het echt niet gaan proberen. ben al blij als ie ze leest.
m'n asus 50x doet het prima en blijft altijd op een constante snelheid lopen. sommige spelers gaan proberen de snelheid te verhogen waardoor en een paar sec geen data doorgevoerd word > buffer-underun (of je moet net zoals ik burnproof hebben).
een dvd speler zou ik zeker niet voor dit klusje gebruiken.
mijn lite-on 12x dvd zou best wel snel moeten zijn volgens wat tests. dat is ie inderdaad ja met een hagelniewe fabrieks cd. met cd's waar een paar lichte krasjes op zitten of cdr of w's moet je het echt niet gaan proberen. ben al blij als ie ze leest.
Pagina: 1