Hallo allemaal,
Mijn computer gaat al weer even mee, het is daarom tijd om deze te vervangen.
Ik gebruik de computer voor van alles, 3d ontwerpen (stel en gcode), tekstverwerken, browsen en spellen (vooral WoW). Hier heb ik geen super geavanceerd systeem voor nodig.
Wel wil ik een computer die weer jaren vooruit kan, vandaar de overcapaciteit hieronder.
Ik heb al een videokaart en SSD, deze zitten er daarom niet bij.
Hebben jullie op- en aanmerkingen bij deze setup? Te denken valt aan niet, of slecht, met elkaar werkende componenten, verbeterpunten ed.
Alvast bedankt!
Mijn computer gaat al weer even mee, het is daarom tijd om deze te vervangen.
Ik gebruik de computer voor van alles, 3d ontwerpen (stel en gcode), tekstverwerken, browsen en spellen (vooral WoW). Hier heb ik geen super geavanceerd systeem voor nodig.
Wel wil ik een computer die weer jaren vooruit kan, vandaar de overcapaciteit hieronder.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i9-10980XE Boxed | € 999,- | € 999,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix X299-E Gaming | € 429,- | € 429,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact Zwart | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,74 | € 50,74 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 165,- | € 165,- |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2021) Zwart | € 122,25 | € 122,25 |
1 | Overclocking | Thermalright TR-CF Chill Factor Koelpasta (4.8ml) | € 0,- | € 0,- |
Totaal | € 1.860,89 |
Ik heb al een videokaart en SSD, deze zitten er daarom niet bij.
Hebben jullie op- en aanmerkingen bij deze setup? Te denken valt aan niet, of slecht, met elkaar werkende componenten, verbeterpunten ed.
Alvast bedankt!
[ Voor 0% gewijzigd door MarchelV op 26-06-2021 10:26 . Reden: Geheugen aangepast ]