Autoradiovraag...

Pagina: 1
Acties:

• Sjaakman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik heb in mijn auto een Sony MDX-C5970R Radio/MD.
Op de achterkant van het apparaat zitten behalve de aansluitingen voor extra versterkers ook een "audio-in" waar je bijvoorbeeld een CD-wisselaar op aan kan sluiten.

Ik wil daar mijn MP3-Discman op aan sluiten.
Mini-jack in de Discman, 2x cinch op de "audio in" op de achterkant van de autoradio.

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik de MDX-C5970R duidelijk maak dat 'ie naar z'n externe ingang moet kijken ?

Via de "source" button kan je kiezen tussen de bronnen; Radio of MD... Maar dus niet die externe ingang. :?

Roep niet: "rtfm", want als ik die nog had, had ik deze vraag hier niet gesteld :)

Anyone ?

Verwijderd

'k weet niet precies hoe het bij Sony werkt, maar bij een oude pioneer radio van mij ging dat via een verborgen menuutje. Als het apparaat uit stond, moest ik geloof ik de function knop een tijdje indrukken, waarna er een menu tevoorschijn kwam. Heb jij niet zo'n menuutje?

Verwijderd

ik zou denken ,de MD ingang..
is de enige die je kennelijk niet op het apparaat hebt zitten

rij anders gewoon es met je radio langs een speciaalzaak..
ze zijn graag van je af ,dus geven snel antwoord..

• Sjaakman
Als zo'n menuutje er is...heb ik 'm vooralsnog iig nog niet gevonden...

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:28 schreef Flippit het volgende:
'k weet niet precies hoe het bij Sony werkt, maar bij een oude pioneer radio van mij ging dat via een verborgen menuutje. Als het apparaat uit stond, moest ik geloof ik de function knop een tijdje indrukken, waarna er een menu tevoorschijn kwam. Heb jij niet zo'n menuutje?
Zo gaat het bij mijn pioneer dus ook. Misschien toch nog maar een keer de handleiding doorspitten sjaakman? Het kan zijn dat je er misschien overheen gelezen hebt... :)

• Sjaakman
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:30 schreef ikwilgeencookies het volgende:
ik zou denken ,de MD ingang..
is de enige die je kennelijk niet op het apparaat hebt zitten
MD zit in het apparaat ge-integreerd op de plaats waar je er vroeger een cassette in zou duwen.

Op de achterkant van het apparaat zit een extra cinch ingang, daar wil ik 'm inhebben.

• Sjaakman
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:32 schreef thefirstikke het volgende:

[..]

Zo gaat het bij mijn pioneer dus ook. Misschien toch nog maar een keer de handleiding doorspitten sjaakman? Het kan zijn dat je er misschien overheen gelezen hebt... :)
handleiding=kwijt
Vandaar mijn vraag hier.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:34 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

handleiding=kwijt
Vandaar mijn vraag hier.
Oeps!! Sorry, nu zie ik het. het is al laat ;)

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 22:32 schreef thefirstikke het volgende:

[..]

edit:

laat maar, je hebt het al gezien...
Pagina: 1