Dxr3 ==> 2 vragen

Pagina: 1
Acties:

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
nummer 1 : Ik zit te denken aan een apart pc-tje voor films op mijn tv (micro-atx bord met lan/vga/sound) en een dvd speler er in. Ik ga zelf een leuk kastje eromheen knutselen en dan onder mijn tv dumpen. Moet ik hiervoor een Dxr3 kaart erbij zetten (die ik nu te leen heb maar niet kan testen ivm een rotte scart aansluiting) of een GF 2 MX ivm betere beeld kwaliteit (die ik in mijn eigen bak heb maar daarvan de tv-out kwaliteit dus ook niet kan testen)

nummer 2 : Kan je met dit kaartje DivX kijken op je TV ?? (dus alleen kijken en niet decoden)

Nog ff een los vraagje : Kan je een pc zonder aangesloten monitor laten opstarten dus met alleen een tv ????

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Ik weet niet wat een dxr-3 is, maar een simpel kaartje met tv-out is voldoende om naar je tv te kijken. GF2 geeft naar je tv geen betere beeldkwaliteit en divx is ook geen probleem. Je cpu moet alleen minimaal 400 MHz zijn, wil je geen schokken krijgen.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

1) Liever een Matrox met Dualhead in plaats van Dxr3

2) Het kan wel, maar werkt niet altijd, zie topic Divx op H+ het werkt.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Dreamstar
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:16 schreef marco899 het volgende:
Ik weet niet wat een dxr-3 is, maar een simpel kaartje met tv-out is voldoende om naar je tv te kijken. GF2 geeft naar je tv geen betere beeldkwaliteit en divx is ook geen probleem. Je cpu moet alleen minimaal 400 MHz zijn, wil je geen schokken krijgen.
wordt een celeron 733 (waarschijnlijk) want ik wil er geen grote koeling bij in bouwen.
En een Dxr3 is dat kaartje wat altijd bij die Creative DVD kit's zit

Ik heb hier nog een G450 16 mb pci dualhead liggen maar ik heb dat kabeltje voor naar je tv er niet bij (kreeg alleen de kaart van die gast). Waar kan je dat kabeltje halen ???

En why the fuck staat dit in PMG als het over tv-out gaat ???
Heeft de mod een leesfoutje gemaakt ofzow ???

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Celeron 733 + Matrox G450 Duelhead 16 MB is ruim voldoende voor DVD playback, is mij nog gelukt op een PII 350 met 8 MB Hercules Terminator Beast.

Zo'n kabeltje kan je misschien bij de beter elektronica zaak halen cq laten maken. Of misschien dat Matrox die kabeltjes los verkoopt.

Of misschien www.conrad.nl die hebben altijd wel leuke spulletjes.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:04

Exirion

Gadgetfetisjist

->[VB] *flits* :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Dreamstar
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:35 schreef Majestic het volgende:
Of misschien dat Matrox die kabeltjes los verkoopt.
Kheb net ff gekeken bij matrox en kan dus waarschijnlijk via mijn werk bij een nederlandse distributeur :)

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 23:10 schreef Da Joker het volgende:

[..]

Kheb net ff gekeken bij matrox en kan dus waarschijnlijk via mijn werk bij een nederlandse distributeur :)
www.paradigit.nl

Verwijderd

Ik het al tijden zo'n divx kaartje in mijn p266 staan en ik ben hier best positief over. Hij geeft mooier beeld dan mijn geforce asus 6800 deluxe op classic athlon 700@900 en ik vind de geluidskaart die erop zit ook erg goed. Het schijnt dat je er ook divx mee kan kijken door dxr3 kaart als hollywood kaart te instaleren en dan programma divx plus te gebruiken hiervoor maar ik heb het nog niet geprobeerd
Pagina: 1