Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seakitty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-02-2024
Mijn moeder haar Oneplus X is toch helaas overleden. Ik zat altijd redelijk diep in de android sferen, maar heb het nu de laatste 2 jaar gelaten. Gezien het feit dat het niet zo spannend is allemaal hoopte ik even op jullie kennis te teren. Stabiliteit is een enorme pre en ik wil oppassen dat in het segment wat ik zit het klopt

Ik zoek een?
Budget android telefoon voor moeder van 60

Wat is je budget?
Niet meer dan €275

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Lichte spelletjes, wat browsen, foto's maken (maar niet heel spectaculair). Focus is vooral op batterij, lange updates en stabiliteit. Weinig bloat. Ruimte minimaal 32GB. Het zijn echt specs van een likmevestje verder, haha. Het formaat idealiter niet heel groot. De oneplus3 die ze nu in bruikleen heeft (5,5inch schermdiagonaal) is net aan ok, maar ze wil hem graag in haar zak kunnen blijven doen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Oneplus en Samsung kent ze al en ken ik al .Verder is het niet zo spannend. Een beetje future proof zou al helpen voor mijn eigen hoofdpijn . Ik wil weinig bloatware en idealiter close to stock rom. Interesse in de Oneplus Nord N10 mogelijk?.

[ Voor 5% gewijzigd door Seakitty op 25-06-2021 13:52 ]

Beste antwoord (via Seakitty op 26-06-2021 11:04)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Heb je de Best Buy Guides gezien?
reviews: Smartphone Best Buy Guide - Mei 2021

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Heb je de Best Buy Guides gezien?
reviews: Smartphone Best Buy Guide - Mei 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:18
De Samsung A32 is onverwachts populair in de Benelux, en met een reden. Prima toestel voor die prijs. Mijn advies zal dan ook zijn om daar naar te kijken.

Bloatware valt tegenwoordig wel mee en het voelt redelijk stock aan (ik heb een Pixel en S21 dus zie de verschillen direct, en die zijn veel minder dan vroeger).

En wat @frickY zegt, altijd goed punt om te starten.

Edit: typo

[ Voor 2% gewijzigd door Michel op 26-06-2021 22:25 . Reden: Typfout s32 wat A32 moet zijn. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seakitty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-02-2024
Dank beiden voor de snelle respons. Het is de Samsung A41 geworden naar aanleiding van de Best Buy Guide. Ik had in m'n hoofd dat die alleen voor computers beschikbaar was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:56
Michel schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:40:
De Samsung S32 is onverwachts populair in de Benelux, en met een reden. Prima toestel voor die prijs. Mijn advies zal dan ook zijn om daar naar te kijken.

Bloatware valt tegenwoordig wel mee en het voelt redelijk stock aan (ik heb een Pixel en S21 dus zie de verschillen direct, en die zijn veel minder dan vroeger).

En wat @frickY zegt, altijd goed punt om te starten.
Ik dacht dat je zat te trollen met S32, maar ik gok dat je A32 bedoelt? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:18
Hahn schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:03:
[...]

Ik dacht dat je zat te trollen met S32, maar ik gok dat je A32 bedoelt? :P
Haha uiteraard! Ik pas het even aan, thanks!
Pagina: 1