Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Wat denk je nou zelf?
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Lekker bijdehand ben je wel!
Dude, ik weet behoorlijk wat van PC's af, maar ik weet niet alles. Ik zit niet voor niets te klooien met een 250 Watt voedinkie op een MSI K7T Turbo R met een TB 1400 en 512 MB geheugen 2 HD's, cd, dvd, en 2 extra case fans. Ik had het probleem gisteren echter niet. En mijn natuurkunde is bud. Vandaar dat ik het raar vind dat ie 13.1 aangeeft ipv 12 of om en nabij. Trekt de appareatuur dat eruit of pompt de voeding dat??? Please explain, don't be dissin me!
Dude, ik weet behoorlijk wat van PC's af, maar ik weet niet alles. Ik zit niet voor niets te klooien met een 250 Watt voedinkie op een MSI K7T Turbo R met een TB 1400 en 512 MB geheugen 2 HD's, cd, dvd, en 2 extra case fans. Ik had het probleem gisteren echter niet. En mijn natuurkunde is bud. Vandaar dat ik het raar vind dat ie 13.1 aangeeft ipv 12 of om en nabij. Trekt de appareatuur dat eruit of pompt de voeding dat??? Please explain, don't be dissin me!
Ik had ook de bedoeling je een beetje uit de tent te lokken, zodat je vanzelf met wat meer informatie zou komen (geintje). Ik denk gezien je voeding en je gebruikte hardware dat je voeding het langzaamaan niet meer trekt en er binnenkort mee stopt. Waarschijnlijk heeft je spanningsregelaar het begeven en krijg je nu een hogere waarde dan rond de 12 volt. Je kan nog proberen wat hardware los te halen, maar ik denk dat het te laat is en dus tijd voor een nieuwe minimaal 300 watt voeding.
Succes.
Succes.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Misschien maar gelijk een nieuwe kast kopen ook. Kan ik gelijk wat doen aan de airflow.
Thnx, hier heb ik iets aan!
Grtz,
makkie