wat wil je nou naar wat omrekenen?
Maal 8 (voor de bits), maal 1024 en je hebt je antwoord.
8192 Megabits.
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Verwijderd
pardon??Op vrijdag 17 augustus 2001 21:46 schreef TerraGuy het volgende:
Wil je weten wat 1 GigaByte in Megabits is?
8192 Megabits.
Hoeveel km/u is een liter?
-------
edit, inderdaad verkeerd gelezen. Maarja practisch iedereen gebruikt mbit als verkorte uitspraak van mbit/sec dus als snelheidsaanduiding.
PS, ik heb al een bril
"Then take me disappearin' through the smoke rings of my mind" - Bob Dylan
Verwijderd
1 Gbyte = 1024 x 1024 x 1024 x 8 bit aan data
Ga maar rekenen hoe lang je er in theorie over doet om 1 Gbyte door 'n 1 Gbit lijntje te persen.
Nevermind overhead, efficiency enz.
hoezo?Op vrijdag 17 augustus 2001 21:59 schreef Melluh het volgende:
Hoe kan je nou een snelheid omrekenen naar een opslaghoeveelheid?
Hoeveel km/u is een liter?
er wordt toch gewoon gevraagd hoeveel bits er in een byte gaan?
ik zie het probleem niet helemaal
Verwijderd
Inderdaad, en 1 GB omrekenen naar 1 Mbit/s dat kan dus niet.Op vrijdag 17 augustus 2001 21:46 schreef TerraGuy het volgende:
Wil je weten wat 1 GigaByte in Megabits is?
8192 Megabits.
dat vroeg tie toch ook nie?Op vrijdag 17 augustus 2001 22:02 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Inderdaad, en 1 GB omrekenen naar 1 Mbit/s dat kan dus niet.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Klopt, maar sommige anderen (inclusief een mod) lazen de vraag niet zo goed.Op vrijdag 17 augustus 2001 22:08 schreef Tampie2000 het volgende:
dat vroeg tie toch ook nie?
Verwijderd
Gratis maar weer brillen uitdelen dan...Op vrijdag 17 augustus 2001 22:11 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Klopt, maar sommige anderen (inclusief een mod) lazen de vraag niet zo goed.
HlpDsk las de vraag wel goed en beantwoorde hem op de manier die de vrager waarschijnlijk wilde hebben (Ben erg slecht in uitleggen kweet 't)Op vrijdag 17 augustus 2001 22:11 schreef Cheatah het volgende:
[..]
zie sig.Op vrijdag 17 augustus 2001 22:11 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
HlpDsk las de vraag wel goed, maar beantwoorde een andere vraag die de topicstarter mogelijk bedoelde, waarbij HlpDsk ervanuit ging dat de topicstarter geen flauw idee had waarover hij het had, wat niet zo hoeft te zijn, aangezien de vraag op zich correct was, en waarop slechts één antwoord mogelijk isOp vrijdag 17 augustus 2001 22:16 schreef thefirstikke het volgende:
HlpDsk las de vraag wel goed en beantwoorde hem op de manier die de vrager waarschijnlijk wilde hebben (Ben erg slecht in uitleggen kweet 't)
Jah dat is ook een mogelijkheid
Als je het zo bekijkt heb je helemaal gelijk!Op vrijdag 17 augustus 2001 22:25 schreef Cheatah het volgende:
[..]
HlpDsk las de vraag wel goed, maar beantwoorde een andere vraag die de topicstarter mogelijk bedoelde, waarbij HlpDsk ervanuit ging dat de topicstarter geen flauw idee had waarover hij het had, wat niet zo hoeft te zijn, aangezien de vraag op zich correct was, en waarop slechts één antwoord mogelijk is
Jah dat is ook een mogelijkheid
ROFLMAO!Op vrijdag 17 augustus 2001 22:22 schreef dreeke het volgende:
[..]
zie sig.
-------------
Bekijk dit topic zonder Cheatah
Hij doet 't alleen niet bij mij...
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Verwijderd
Inderdaad, en dat is per protocol weer andersOp vrijdag 17 augustus 2001 21:59 schreef HlpDsK het volgende:
Nevermind overhead, efficiency enz.
* memphis heeft net 3 dagen network essentials achter de rug
Verwijderd
HlpDsk maakte een goede vertaal slag van een verkeerde vraagstelling.Op vrijdag 17 augustus 2001 22:16 schreef thefirstikke het volgende:
[..]
HlpDsk las de vraag wel goed en beantwoorde hem op de manier die de vrager waarschijnlijk wilde hebben (Ben erg slecht in uitleggen kweet 't)
Over dit soort vragen staat overigens een hoop in de IT-FAQ