Hallo,
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een nieuwe PC waarop ik kan werken (vnl Office) en af en toe een niet al te zwaar spelletje zoals bv Minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop onder de 750 euro uit te komen. Volgens mij zou dat wel moeten lukken. Prijs wordt grotendeels bepaald door de keuze van de videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, geheel nieuwe configuratie
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast is speciaal gekozen zodat hij in mijn meubel past. Hier kan ik niet in afwijken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al een poosje zitten bladeren door de website en vnl pricewatch en een voorkeuze gemaakt van producten. Ik zou graag van jullie horen of ik het ergens helemaal mis heb, of dat het misschien niet gaat passen of misschien kan een onderdeel voor goedkoper (of iets duurder maar levert dan wel meer voordeel op)
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een nieuwe PC waarop ik kan werken (vnl Office) en af en toe een niet al te zwaar spelletje zoals bv Minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop onder de 750 euro uit te komen. Volgens mij zou dat wel moeten lukken. Prijs wordt grotendeels bepaald door de keuze van de videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, geheel nieuwe configuratie
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast is speciaal gekozen zodat hij in mijn meubel past. Hier kan ik niet in afwijken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al een poosje zitten bladeren door de website en vnl pricewatch en een voorkeuze gemaakt van producten. Ik zou graag van jullie horen of ik het ergens helemaal mis heb, of dat het misschien niet gaat passen of misschien kan een onderdeel voor goedkoper (of iets duurder maar levert dan wel meer voordeel op)
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-11400F Boxed | € 168,19 | € 168,19 |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B560-I Gaming WIFI | € 159,- | € 159,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS GT1030-2G-BRK | € 98,61 | € 98,61 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Node 202 | € 73,80 | € 73,80 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial CT102464BF160B | € 41,60 | € 41,60 |
| 1 | Voedingen | Corsair SF450 | € 86,50 | € 86,50 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SSD M.2 (3D v-nand (TLC)) 500GB | € 57,90 | € 57,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 685,60 | ||