Graag zou ik het 5x8 dak van 9m hoog vol leggen. d.w.z ik verbruik het allemaal wel Op dit moment ligt er 2000kWh op het dakje van de aanbouw(niet te zien op de foto), pal zuid.
Locatie:Zuid is pal op de gevel, o/w is dus echt precies op de windrichtingen
verbuik:7000kWh (EV+WP)
Aansluiting: 25A 3fase
Het mooiste is dus een o/w opstelling op het hoge dak. ik probeer de linker schoorsteen nog te laten verwijderen, deze heeft geen functie. het pijpje in het midden kan ook weg, blijft alleen de voorste schoorsteen over...
Kan ik dan nu voor 14 gaan en later 2 bijleggen?
:strip_exif()/f/image/fKc2REwsHfScDMYIcoucFhwD.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LWrAAGEBKN9BbmbhtP1UaYR3.jpg?f=user_large)
offfertes: Nu 4 binnen, 2 die op zuid zitten wat ik niet wil dus die vallen af mi.
2 op o/w met 14 panelen en SE 404+5k 3fasei beide prijzen zitten incl btw op 1,6€/W
Locatie:Zuid is pal op de gevel, o/w is dus echt precies op de windrichtingen
verbuik:7000kWh (EV+WP)
Aansluiting: 25A 3fase
Het mooiste is dus een o/w opstelling op het hoge dak. ik probeer de linker schoorsteen nog te laten verwijderen, deze heeft geen functie. het pijpje in het midden kan ook weg, blijft alleen de voorste schoorsteen over...
Kan ik dan nu voor 14 gaan en later 2 bijleggen?
:strip_exif()/f/image/fKc2REwsHfScDMYIcoucFhwD.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LWrAAGEBKN9BbmbhtP1UaYR3.jpg?f=user_large)
offfertes: Nu 4 binnen, 2 die op zuid zitten wat ik niet wil dus die vallen af mi.
2 op o/w met 14 panelen en SE 404+5k 3fasei beide prijzen zitten incl btw op 1,6€/W
[ Voor 18% gewijzigd door technopeuter op 24-06-2021 10:59 ]
diskeltische lurker
:strip_exif()/f/image/na3HWqHiAvmXHNJ1QAgd2mWX.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ESIFWsEERoYRMMNjBQDWilOS.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/4ywiFk2eBFClMCBI87aaXuYJ.png?f=fotoalbum_large)