Vraag

• wouter1959
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17-09 12:27
Mijn vraag
Het lukt mij niet om de Fritzbox bij een slechte en/of wegvallende DSL verbinding zelf de verbinding via de USB dongle op te starten. Dit zou moeten gebeuren en na 30 minuten moet dan weer de DSL worden gepakt als deze stabiel is. Er wordt aangegeven dat de dongle verbonden is met het internet. T-Mobile data only SIM in HUAWEI Unlocked E8372h-320 LTE/4G 150 Mbps dongle.

Relevante software en hardware die ik gebruik
HUAWEI Unlocked E8372h-320 LTE/4G 150 Mbps

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
instellingen van Fritzbox veranderd en weer teruggezet.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 05:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@wouter1959 wat werkt er precies niet? Het overschakelen? Data verbinding opzetten?

• wouter1959
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17-09 12:27
Dag, het overschakelen. De verbinding op zich lijkt opgezet (groene balk bij gsm-verbinding) maar hij blijft stug de dsl doorgeven, ook als die hapert of even uitvalt.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee