Slechte witte lijnen bij het kijken van voetbal bij de NOS

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel-maastricht
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 15-04-2022
Mijn vraag
...Als ik voetbal kijk bij de NOS flikkert de witte lijnen op het voetbal veld. Heeft hier nog iemand last van en hoe los ik dit

...Ik kijk tv op een philips Oled tv uit 2020

Ik heb al contact opgenomen met de NOS ,maar hier krijg ik geen echt antwoord.
Het ligt ook niet aan mijn tv , want als ik het zelfde voetbal kijk via de VRT of via ZDF heb ik geen last hiervan. Maar toch zou ik graag via de NOS het EK kijken?

Weet iemand mij raad te geven aub
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:27
Kijk je in SD of in HD? Via welke provider? Via welke tuner? Heb je een kabel aangesloten rechtstreeks op de TV of zit er nog een settopbox tussen?

Heb je de instellingen van de TV en een eventuele settopbox al eens doorgenomen? Dan denk ik bijvoorbeeld aan de framerate en diverse beeldverbeteringstechnieken (die maken het niet altijd beter).

[ Voor 5% gewijzigd door Xander op 23-06-2021 22:32 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simba
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-02 17:24
Het wordt gewoon slecht uitgezonden via de nos.

Daar je van de NOS geen antwoord krijgt, is de enige oplossing nog:
Kijken naar VRT of ZDF en dan een tv of ontvanger extra neerzetten met alleen het geluid voor het nederlandse commentaar.

edit: overigens is Portugal op 1 met slechte witte lijnen en schokkerig zoals gewoonlijk,
maar Duitsland op 3 ziet er nu wel stukken beter uit, dus het kan (soms) ook wel bij de nos!

edit2: Duitsland op 3 wordt wazig als de camera van links naar rechts beweegt....

[ Voor 36% gewijzigd door Simba op 23-06-2021 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel-maastricht
Hey xander ik kijk bij mij thuis via een horizon box van ziggo in 1080p en ik heb al eens bij mijn moeder thuis gekeken of dit ook daar zo was. Zij heeft een Samsung qled en kijkt in belgie via telenet box in 1080i en zij heeft het zelfde probleem wel een stuk minder.

Maar ik vind het wel raar wat op andere zenders doet dit probleem zich niet voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel-maastricht
Klopt Simba ik kijk nu Duitsland en dat is een stuk beter met de witte lijnen dan op NPO 1 met Frankrijk-Duitsland.

Ik kreeg als antwoord van de NOS dat ze er na gingen kijken. Maar verwacht hier niks van