Vraag

• Dominootje
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 29-06-2021
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Heb momenteel de Samsung S10E, maar na anderhalf jaar wordt de batterijduur er steeds slechter op. Ik heb al om mij heen gekeken en mij vielen met name de Samsung A52 en Oppo Find X3 Lite op. Ik wil het max 450 euro uitgeven aan een nieuwe telefoon, het liefst minder. Kan iemand mij adviseren (of een andere telefoon aanraden). Ik heb zelf niet veel verstand van telefoons en weet ook niet zo goed waar ik naar moet kijken, ook niet of ik dan de 5G versie het beste kan nemen. Ik vind het voornamelijk belangrijke dat de batterij minimaal een dag mee kan.

Dank!

Alle reacties

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Poco X3 Pro?

Qua specs volgens mij wel een stukje hoger dan zowel de A52 of de X3 Lite, en goedkoper.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dominootje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:51:
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Heb momenteel de Samsung S10E, maar na anderhalf jaar wordt de batterijduur er steeds slechter op. Ik heb al om mij heen gekeken en mij vielen met name de Samsung A52 en Oppo Find X3 Lite op. Ik wil het max 450 euro uitgeven aan een nieuwe telefoon, het liefst minder. Kan iemand mij adviseren (of een andere telefoon aanraden). Ik heb zelf niet veel verstand van telefoons en weet ook niet zo goed waar ik naar moet kijken, ook niet of ik dan de 5G versie het beste kan nemen. Ik vind het voornamelijk belangrijke dat de batterij minimaal een dag mee kan.

Dank!
Focus je niet op 5G met dit budget, de snelheden haal je nog niet.
Snelheden van 4g worden amper behaald. 80 Mb/s is erg snel tegenwoordig.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:11
Dominootje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:51:

Dank!
Ik zou eerst kijken wat de oorzaak van je slechter wordende batterij is. Dat zou zo snel niet mogen. Als de oorzaak bekend is kan gekozen worden voor een telefoon die je daarbij helpt.

Gooi je wel eens ongebruikte apps van je telefoon?
Sluit je alle tabbladen van de browser?
Wat gebruikt de meeste batterij volgens de instellingen van je telefoon?

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-10 10:51
Kijk dan ook vooral naar de A52 5G, niet zozeer voor de 5g maar wel voor de snellere chipset.
Volgens mij een prima allrounder.

• Haarballetje
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-01 17:41
Ik kijk even mee, mijn vriendin heeft ook een 1.5 jaar oude S10e en toevallig ook een batterij die snel achteruit gaat. Daarnaast heeft ie de stoep van net te dichtbij gezien en is ondanks het hoesje het scherm aan diggelen. Zelf keek ik ook naar A52 5G (Vooral voor snellere chip en betere cameraprestatie) of een S21. Maar die laatste is aanzienlijk duurder..

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-10 10:51
Binnenkort zou ook de Honor 50 (pro) moeten komen met Google services
Pagina: 1