Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gamen, met name League of Legends, World of Warcraft, COD Cold War
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik gebruik twee 24" 2K schermen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een 1000GB SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enige wens is dat die niet klinkt als een helikopter wanneer ik aan het gamen ben.
Ga je overklokken?
Als het kan is het leuk, maar het is geen vereiste.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil hulp bij het samenstellen en/of laten samenstellen van een game pc waarmee ik de spellen kan spelen zoals hierboven benoemd. Het verkrijgen van een videokaart voor een schappelijke prijs is nu haast onmogelijk, vandaar dat ik zit te kijken om een pc te laten bouwen, gezien mij verteld is dat de prijs van de videokaart dan wel mee valt (correct me if I am wrong).
Ik wil gamen, met name League of Legends, World of Warcraft, COD Cold War
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik gebruik twee 24" 2K schermen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een 1000GB SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enige wens is dat die niet klinkt als een helikopter wanneer ik aan het gamen ben.
Ga je overklokken?
Als het kan is het leuk, maar het is geen vereiste.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil hulp bij het samenstellen en/of laten samenstellen van een game pc waarmee ik de spellen kan spelen zoals hierboven benoemd. Het verkrijgen van een videokaart voor een schappelijke prijs is nu haast onmogelijk, vandaar dat ik zit te kijken om een pc te laten bouwen, gezien mij verteld is dat de prijs van de videokaart dan wel mee valt (correct me if I am wrong).