Waar krijg ik een 1.5 Ghz athlon?

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 01:04
Beste mensen,

Weet iemand waar ik een 1.5 ghz athlon kan krijgen? Ik heb bij www.hardware.nl geprobeerd, maar die hebben hem nog niet (hoewel hij wel op hun site staat).

Iemand een suggestie :-P?

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Verwijderd

Tja, persoonlijk denk ik dat je hem nergens kan krijgen, maar probeer eens wat shoppies uit de pricewatch zou ik zeggen :)

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 21:17 schreef silentsnow het volgende:
http://www.tweakers.net/pricewatch/19247
Dat seg ik...gammapricewatch.

Verwijderd

aangezien de AMD 1,5Ghz nog niet officieel via AMD te verkrijgen is en aangezein er zelfs nog geen zekerheid is of deze nu wel of niet de thunderbird-core zal hebben kunnen deze shops volgens mij enkel een richtprijs geven ...

Dit is duidelijk volgens mij => http://www.amd.com/products/cpg/athlon/index.html

• Aesculapius
oke, dus hij is gewoon nog niet verkrijgbaar in ned? Dan maar een 1.4 gok ik zo; of wordt die 1.5 vrij binnenkort verw8? :7

• Aesculapius
Iemand trouwens enig id waarom de Asus A7m266 niet bij de recommended boards staat voor 1.4 Ghz? Ik d8 dat dit toch een erg stabiel bordje was :-P

Verwijderd

Volgens mij komt er geen Athlon 1.5 meer maar wel de Athlon4(Palomino) die begint bij 1.5,deze komt in september op de markt.

• Aesculapius
Maar ff voor de duidelijkheid; ik kan de 1.4 toch wel draaien met een A7M266 he? Omdat hij bij AMD niet op de lijst erbij staat?!?!?

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 23:32
Op zaterdag 18 augustus 2001 13:04 schreef Aesculapius het volgende:
Iemand trouwens enig id waarom de Asus A7m266 niet bij de recommended boards staat voor 1.4 Ghz? Ik d8 dat dit toch een erg stabiel bordje was :-P
Ik zou het niet weten want hij is erg stabiel, heb nog de win2000 erop staan van "oud" moederbord en hij is nog nooit vastgelopen :) (overklokken uigezonderd) . vind het wel vreemd want is was van plan te kijken hoever ik een 200 fsb 1,5 palimo kan krijgen met 4 80 watt peltiers >:) . Maar zal nog wel biosupdate voor komen ofzo.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:22

Exirion

Gadgetfetisjist

*zucht* Search :)

Voor de zoveelste keer: zaken die 'm al in de prijslijst hebben staan halen een heel oud commercieel trucje uit. Hij bestaat nog niet, en kan nog niet worden verkocht.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.