Nieuwe Smart TV - Nu of na het EK?

Pagina: 1
Acties:
  • 276 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobby-S
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 27-03-2022
Hi!

Ik wil ergens in de komende 4 maanden een nieuwe Smart TV aanschaffen. Ik hoef niet de meest nieuwe TV te hebben, ik zoek ongeveer:
- Gedegen merk (bijv. Samsung, Sony, Philips)
- Smart TV
- Formaat +- 50 inch
- Budget: +- 1.000 euro

De voornaamste vraag die ik heb: Er zijn best wat aanbiedingen rondom het EK, maar ik kan mij ook voorstellen dat juist na het EK de 'restpartijen' nog goedkoper kunnen zijn. Wat is jullie ervaring en advies? Nu kopen of wachten na het EK?

Thanks!

Beste antwoord (via FeaR op 25-06-2021 23:06)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Glazen bol topics als deze hebben geen meerwaarde. Er komt altijd een beter model tv uit en er zal altijd een betere aanbieding komen.
Nu is het toevallig het EK, straks de Olympische Spelen, later Black Friday, dan kerstmis, vervolgens komen er nieuwe modellen. Het perfecte moment bestaat niet en de retailmarkt verzint wel weer een aanbieding. Koop dus een tv op het moment dat je hem nodig hebt en kies de beste deal van dat moment. Dit topic gaat dicht.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 15:30
https://tweakers.net/revi...r-de-2021-sportzomer.html

Nu kopen. De 2020 modellen zijn scherp geprijsd. Anders weer een jaartje wachten tot de 2021 modellen scherp geprijsd zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door Hulleman op 23-06-2021 12:19 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Glazen bol topics als deze hebben geen meerwaarde. Er komt altijd een beter model tv uit en er zal altijd een betere aanbieding komen.
Nu is het toevallig het EK, straks de Olympische Spelen, later Black Friday, dan kerstmis, vervolgens komen er nieuwe modellen. Het perfecte moment bestaat niet en de retailmarkt verzint wel weer een aanbieding. Koop dus een tv op het moment dat je hem nodig hebt en kies de beste deal van dat moment. Dit topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.