Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoshana1
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 17-06-2022
Ga niet in zee met Kijoo! Ik kijk altijd webshops na, ze hadden wel negatieve beoordelingen, maar niet heel veel, dus kochten we toch onze televisie bij hun. Televisie is prima. Door hun geadviseerde muurbeugel aangesmeerd die krom is, 2x is de (externe, bekwame) installateur langs geweest om deze op te hangen. 2x geeft de adviseur aan dat deze ongeschikt is. De klantenservice bij Kijoo is traag genoeg dat je je niet meer kan beroepen op de standaard 14 dagen bedenktijd. Een beugel is een kleine issue, maar qua geld betekent het 200 euro: Kijoo rekent namelijk 120 euro voor de installatie van een muurbeugel. Wij hadden nooit installatiekosten betaald voor een tv op voet. Een doos uitpakken en alles instellen kunnen we zelf. Ga niet voor de goedkope aanbod van tvs als je accessoires nodig hebt. Uiteindelijk ben je zo veel geld en vooral tijd/moeite verder voordat je hebt wat je nodig hebt, dat een iets duurdere webwinkel een veel verstandiger keuze is. Wij hebben zo vaak contact gezocht over deze kwestie. Als laatste keer 3 weken geleden duidelijk gemaild dat ze binnen 2 weken schriftelijk aan moesten geven hoe ze het gingen oplossen en dit daarna ook snel moesten uitvoeren. Toen hebben ze netjes 2x gebeld dat ze hard aan een oplossing aan het werken waren en toen niets meer gehoord. Nu 2,5 weken geleden gebeld. Heb ze die 2 weken gegeven om te reageren. Toen toch nog het voordeel van de twijfel gegeven en ze na het verlopen van de tijd, nog 1x gebeld om te zeggen dat ze me die dag moesten contacteren of ik ging een zaak aanspannen. Ik moet dus nu mijn tijd extra gaan verspillen aan een zaak aanspannen. (Was nog niet gelukt door ziekte.) Behoed je voor dit timewaste en zorg iig dat je alles ongedaan heb gemaakt binnen 14 dagen, want dat is makkelijker dan een zaak aanspannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:13

FeaR

In GoT we trust

Het forum is niet voor dit soort zaken, daar hebben we namelijk https://tweakers.net/shopreview/ voor.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.