Upload hoger dan download ???

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 13:25
Hallo,
sinds een dag kabel maar dat downloaden gaat voor geen meter, langzaam(max 9/10). We hebben een netwerk met een hub en drie ip's en dus alles legaal. Maar nu gaat het uploaden(40)met Kazaa veel sneller dan downen, moet ik iets omdraaien ofzo?
Wie kan helpen, via de search heb ik niks kunnen vinden.

no comment

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Sorry |:( |:( |:(

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:38
Vliegtuig internet heeft ie nou goed...

hij zegt toch KABEL

enne antwoord op je vraag is heel simpel

de andere kant is vaak trager met uppen dan jij kan downen en dan lijkt het of je traag gaat

maar als je alles op telt is het vrij duidelijk dat het downen sneller dan uppen gaat dus is normaal wat jij hebt.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op vrijdag 17 augustus 2001 21:08 schreef Martinus het volgende:
sinds een dag kabel maar dat downloaden gaat voor geen meter, langzaam(max 9/10).
Op vrijdag 17 augustus 2001 21:47 schreef dreeke het volgende:
Wat voor verbinding?
ADSL? kabel? ISDN? Sateliet?
Ahum, (beter) lezen? (Of quoten?)
Mare dat ligt volgens mij niet aan jouw verbinding, maar aan de bandbreedte/verbinding, die de verzender heeft. Zoek een snelle download op en ga die maar eens binnenhalen.
Misschien een idee om de FTP van je ISP eens te benaderen om bijv een linux iso binnen te trekken. Waarschijnlijk zie je dan andere d/l cijfers ;)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Via welke provider zit je op de kabel ?

Gewoon ff een keer iets van de FTP server van je provider afhalen. Zitten binnen het lokale netwerk en dan kun je je max download zien.

40K upload is wel errug vet moet ik zeggen. Met Chello kom je normaal echt niet boven de 16K

Probeer anders eens zoiets als Getright of Download accelerator. Die zet meerdere verbinding naar een zelfde bestand open indien mogelijk. Wil ook nog wel eens een boost geven aan je download snelheid.

Verwijderd

Dit is duidelijk het inetsharing verhaal..

Die andere mensen hebben nou net niet een verbinding die maar liefst 40 (das zeer fijn voor kabel btw :)) up kunnen waardoor jij dus langzaam dowload..

pak eens een tucows server bij jouw in de buurt en doe hetzelfde truukje nog eens (dan moet je dus niet tegelijk met 40 k aant uppen zijn.. want dan heb je ook geen snelheid meer :P)
Pagina: 1