WhatsApp media direct opslaan in aparte folder

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetallerbeste
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-06 22:03
Ik ben op zoek naar software die mijn media uit WhatsApp berichten haalt en deze direct opslaat in een bepaalde map op mijn pc. Liefst maak ik gebruik de Tool whatsapp web client maar weet niet of dit mogelijk is.

Toevoeging: Ik wil dus wanneer een foto/video wordt gestuurd dat deze direct wordt opgeslagen op een locatie op mijn pc. Dat deze ook wordt opgeslagen op een android toestel of daar binnenkomen neem ik dan voor lief. Gaat erom dat ik gedurende bijvoorbeeld een avond alle media wil verzamelen die binnenkomen op een whatsapp nummer waarna ik deze map bijvoorbeeld kan selecteren voor een slideshow.
...

Ik gebruik een Windows 10 pro licentie waar ik dit graag op uitgevoerd wil hebben.
...

Er kan vast iets met een API maar weet niet hoe ik dit moet toepassen.
...

_/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door hetallerbeste op 22-06-2021 20:21 ]

Te koop Jabra 620s (Bluetooth Stereo Headset) voor 60 euro. stuur een e-mail wanneer je interesse hebt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:26

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas is dit geen topic voor Windows Clients, maar meer voor Client Software Algemeen. Ik verplaats hem dus even naar CSA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:34

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Aangezien ik een Synology DiskStation heb, gebruik ik Synology DriveSync en sync ik de Media map op mijn telefoon met mijn DS als ik een WiFi verbinding heb.
Je zou natuurlijk ook de media kunnen laten opslaanop je google drive en daarmee syncen naar jouw PC. Echter, dan gaat het wel eerst via Google, als je dat geen probleem vindt.
Syno DriveSync gaat geheel buiten Google of MS om, dus je behoudt controle over je eigen data.

Wellicht zijn er andere apps die niet per sé een DS of andere NAS nodig hebben.

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Ik neem aan dat je WhatsApp zelf op een mobiel hebt draaien? Het lijkt me makkelijker om een tool te zoeken die de WhatsApp-mediafolder op je mobiel synchroniseert.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW