Ik ben op zoek naar software die mijn media uit WhatsApp berichten haalt en deze direct opslaat in een bepaalde map op mijn pc. Liefst maak ik gebruik de Tool whatsapp web client maar weet niet of dit mogelijk is.
Toevoeging: Ik wil dus wanneer een foto/video wordt gestuurd dat deze direct wordt opgeslagen op een locatie op mijn pc. Dat deze ook wordt opgeslagen op een android toestel of daar binnenkomen neem ik dan voor lief. Gaat erom dat ik gedurende bijvoorbeeld een avond alle media wil verzamelen die binnenkomen op een whatsapp nummer waarna ik deze map bijvoorbeeld kan selecteren voor een slideshow.
...
Ik gebruik een Windows 10 pro licentie waar ik dit graag op uitgevoerd wil hebben.
...
Er kan vast iets met een API maar weet niet hoe ik dit moet toepassen.
...
Toevoeging: Ik wil dus wanneer een foto/video wordt gestuurd dat deze direct wordt opgeslagen op een locatie op mijn pc. Dat deze ook wordt opgeslagen op een android toestel of daar binnenkomen neem ik dan voor lief. Gaat erom dat ik gedurende bijvoorbeeld een avond alle media wil verzamelen die binnenkomen op een whatsapp nummer waarna ik deze map bijvoorbeeld kan selecteren voor een slideshow.
...
Ik gebruik een Windows 10 pro licentie waar ik dit graag op uitgevoerd wil hebben.
...
Er kan vast iets met een API maar weet niet hoe ik dit moet toepassen.
...
[ Voor 33% gewijzigd door hetallerbeste op 22-06-2021 20:21 ]
Te koop Jabra 620s (Bluetooth Stereo Headset) voor 60 euro. stuur een e-mail wanneer je interesse hebt!