hulp bij front end databse

Pagina: 1
Acties:
  • 619 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breugel2021
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 21-02-2023
Ik zoek hulp bij het volgende. Al enige tijd ben ik op zoek naar een no coding front end voor een sql database. Ik wil graag een front end waarbij ik data kan zien, toevoegen, wijzigen of verwijderen. Ideaal ook afbeeldingen. Nu kom ik met de zoekopdrachten online niet echt verder, ook heb ik geprobeerd elders informatie in te winnen alleen ben ik er tot op heden nog niet achter gekomen.
Kan iemand mij in de goede richting wijzen ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:04

Yucon

*broem*

Veel low code/no code oplossingen kunnen dit, maar het punt is dat niet elke omgeving zomaar voor elke situatie geschikt is. Voornamelijk vanwege de licentievormen en bijbehorende prijskaartjes. Kun je iets meer over je toepassing vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:56

Knutselsmurf

LED's make things better

Bedoel je iets als Navicat of HieiSQL om de data te bekijken en te manipuleren?

- This line is intentionally left blank -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexvanniel
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-08 19:15
Ik neem aan dat je niet zoiets als phpMyAdmin of Adminer bedoelt?
Moet het een soort universeel CMS zijn (als ik zo je afbeelding opmerking lees)? Of een standalone applicatie zoals HeidiSQL of TablePlus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:31
Niemand die MS Access noemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:40

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Omdat je niet aangeeft om weat voor soort database en besturingssysteem het gaat is het lastig te adviseren maar DBeaver heeft een gratis community edition en ondersteunt allerlei soorten databases en besturingssystemen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat begreep je niet aan onze Quickstart waar Woy in "hulp bij front end" je op wees :?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.