cmdlet voor GPOs gelinked aan een site

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:28

Blokker_1999

Full steam ahead

Topicstarter
We zijn bezig met een review van onze GPOs en ik ben daarbij met o.a. Powershell bezig om een analyse te maken van onze huidige policies. Ik kan daarbij netjes een lijst maken van alle GPOs en kan netjes zien of ze gebruikt worden met een WMI filter danwel of ze gelinked zijn aan een OU. Maar er zijn ook enkele GPOs die per site uniek zijn en dus enkel aan een site gekoppeld zijn maar ik kan deze links nergens terugvinden in Powershell.

Als je in de output van een gpresult op een computer kijkt zie je evenwel netjes dat die toch als link telt omdat er dan een "Links to domain.example.com/Configuration/Sites/sitename" staat

Maak ik gebruik van Get-GPOReport dan heb ik geen LinksTo om aan te geven dat er een link is. En ook via de cmdlets bedoeld voor het evalueren van sites vind ik niet direct terug of er GPOs gelinked zijn aan een site. Iemand enig idee hoe ik alsnog de GPOs per site kan oplijsten zodat we deze niet vergeten? Alles wat ik tot op heden online ben tegengekomen lijkt uit te gaan van linken aan OUs

No keyboard detected. Press F1 to continue.