Sinds kort is er de behoefte ontstaan om een printer te hebben. Eerder kon ik voor die 3 a 4 afdrukjes die ik deed wel even bij mijn ouders terecht. Even bakkie koffie doen en ondertussen wat afdrukken. Nooit een probleem geweest. Echter moet ik tegenwoordig wel iets vaker/meer afdrukken en wordt het handiger om zelf een printer in bezit te hebben i.p.v. steeds heen en weer te kleppen 
Ik zoek een (simpele) printer
Zoals gezegd, ik druk nu significant meer af dan ik eerder deed. Echter zal dit nog steeds niet super veel zijn. Nu in het begin wel, gezien er een stapel aan dingen afgedrukt moet worden, maar als dat eenmaal ingelopen is, zal dit waarschijnlijk terugzakken naar zo’n hooguit 10 velletjes per maand.
Het hoeft niet fancy te zijn. Scannen kan wanneer nodig met de telefoon, en ik hoef ook niet allemaal extra print services. Het moet gewoon werken, en niet zoals in het verleden we wel eens hadden dat de cartridges uitdrogen en je eerst nieuwe moet kopen om te kunnen printen. Wordt gewoon best duur om te printen dan.
Eisen:
- moet lang stil kunnen staan en daarna weer zonder problemen kunnen printen
- moet kleur kunnen printen
- pré is Airprint vanwege gemakt met Apple devices
- redelijke afdruk kwaliteit. Die keer dat er een afbeelding afgedrukt moet worden (zelden) zou het fijn zijn als deze ook oké er uit ziet
Verder zo simpel mogelijk lijkt me.
Niet die moeilijke inkt services of verplichte registratie om de printer te kunnen gebruiken, etc.
Wat is je budget?
Max €200, maar liefste zo goedkoop mogelijk.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Op het moment staat HP bij mij nou niet echt in de boeken als een top bedrijf vanwege dat gezeur met instant ink en updates waardoor toners en cartridges onklaar gemaakt worden.
Verder ben ik niet heel erg op de hoogte wat er in printer land speelt.
Ik weer dat er cartridge printers, inkt tank printers, laser printers, led printers en weet ik wat nog meer zijn. Cartridge printers heb ik geen goede ervaringen mee. Vooral vanwege het uitdrogen van de cartridges. Is dit bij inkt tank printers ook het geval?
Dit heb ik zelf gevonden:
Eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer. Iedere fabrikant lijkt ook 5 printers te hebben die allemaal precies het zelfde lijken te doen qua functies en features maar toch zit er een significant prijsverschil in.
pricewatch: HP Color Laser 150a
pricewatch: Canon LBP621Cw
pricewatch: Kyocera ECOSYS P5021cdn
pricewatch: Epson EcoTank ET-2720
pricewatch: HP Smart Tank Plus 555
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen in dit dilemma.
Ik zoek een (simpele) printer
Zoals gezegd, ik druk nu significant meer af dan ik eerder deed. Echter zal dit nog steeds niet super veel zijn. Nu in het begin wel, gezien er een stapel aan dingen afgedrukt moet worden, maar als dat eenmaal ingelopen is, zal dit waarschijnlijk terugzakken naar zo’n hooguit 10 velletjes per maand.
Het hoeft niet fancy te zijn. Scannen kan wanneer nodig met de telefoon, en ik hoef ook niet allemaal extra print services. Het moet gewoon werken, en niet zoals in het verleden we wel eens hadden dat de cartridges uitdrogen en je eerst nieuwe moet kopen om te kunnen printen. Wordt gewoon best duur om te printen dan.
Eisen:
- moet lang stil kunnen staan en daarna weer zonder problemen kunnen printen
- moet kleur kunnen printen
- pré is Airprint vanwege gemakt met Apple devices
- redelijke afdruk kwaliteit. Die keer dat er een afbeelding afgedrukt moet worden (zelden) zou het fijn zijn als deze ook oké er uit ziet
Verder zo simpel mogelijk lijkt me.
Niet die moeilijke inkt services of verplichte registratie om de printer te kunnen gebruiken, etc.
Wat is je budget?
Max €200, maar liefste zo goedkoop mogelijk.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Op het moment staat HP bij mij nou niet echt in de boeken als een top bedrijf vanwege dat gezeur met instant ink en updates waardoor toners en cartridges onklaar gemaakt worden.
Verder ben ik niet heel erg op de hoogte wat er in printer land speelt.
Ik weer dat er cartridge printers, inkt tank printers, laser printers, led printers en weet ik wat nog meer zijn. Cartridge printers heb ik geen goede ervaringen mee. Vooral vanwege het uitdrogen van de cartridges. Is dit bij inkt tank printers ook het geval?
Dit heb ik zelf gevonden:
Eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer. Iedere fabrikant lijkt ook 5 printers te hebben die allemaal precies het zelfde lijken te doen qua functies en features maar toch zit er een significant prijsverschil in.
pricewatch: HP Color Laser 150a
pricewatch: Canon LBP621Cw
pricewatch: Kyocera ECOSYS P5021cdn
pricewatch: Epson EcoTank ET-2720
pricewatch: HP Smart Tank Plus 555
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen in dit dilemma.