Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orchidee1
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-06-2021
Mijn vraag
...
Sinds vandaag is geeft mijn Poco X3 Pro elke keer glitch/melding. Het lijkt erop dat er een melding, vanaf de onderkant van het scherm, komt te staan. De melding/glitch is er nog minder dan een seconde dus ik kan niet zien wat er staat.

Voor zover ik weet is de telefoon up-to-date en is er in de afgelopen dagen geen update geweest dus ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn.

Ik heb de Miui versie (12.5.1) vandaag opnieuw ge-update, dat heeft niet geholpen.

Iemand met dezelfde ervaring?

Beste antwoord (via Orchidee1 op 22-06-2021 14:36)

• Pelkie
  • Registratie: Oktober 2015
  • Nu online
Dit zou te maken kunnen hebben met de update van Google die niet helemaal lekker verlopen is. Ik kreeg vanochtend ook steeds de melding dat Google gestopt was en of ik dat wilde melden.

Via de playstore de update van Google verwijderd en daarna geen problemen meer gehad dus dat zou het proberen waard kunnen zijn.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Pelkie
  • Registratie: Oktober 2015
  • Nu online
Dit zou te maken kunnen hebben met de update van Google die niet helemaal lekker verlopen is. Ik kreeg vanochtend ook steeds de melding dat Google gestopt was en of ik dat wilde melden.

Via de playstore de update van Google verwijderd en daarna geen problemen meer gehad dus dat zou het proberen waard kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orchidee1
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-06-2021
Dit lijkt inderdaad te helpen, bedankt!