@Andrasman hoewel ik je plus artikel reviews: Bluetoothcodecs - Het moeras gedraineerd best kan waarderen heb ik wel iets te zeggen over de ondertitel 'het moeras gedraineerd'. Die term, net zoals 'maak ... weer groots' zijn van die Trump slogans en vrij simpel gezegd wil ik eigenlijk niet meer aan die ontzettend nare man herinnerd worden.
Ik associeer die twee uitspraken met aggressie naar journalisten, rascisme, destabilisatie van een samenleving, een hufterige overheid die doden op z'n geweten heeft. En dan ben ik gewoon een cis-het man die er persoonlijk nauwelijks last van heeft gehad.
Je kunt vast leukere dingen bedenken dan Trump nawauwelen toch?
Voor eventuele mafklappers die nu gaan roepen dat ik een deugmens ben: dat klopt
Ik associeer die twee uitspraken met aggressie naar journalisten, rascisme, destabilisatie van een samenleving, een hufterige overheid die doden op z'n geweten heeft. En dan ben ik gewoon een cis-het man die er persoonlijk nauwelijks last van heeft gehad.
Je kunt vast leukere dingen bedenken dan Trump nawauwelen toch?
Voor eventuele mafklappers die nu gaan roepen dat ik een deugmens ben: dat klopt