Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BucephalusFox
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 25-06-2021
Hallo iedereen,

Ik wou graag de ervaring weten van mensen die de Mi 10 lite 5g hebben en deze al enige tijd hebben gebruikt. Ik zit er namelijk aan te denken om dit toestel te nemen omdat ik het met een abonnement voor een hele redelijke prijs kan krijgen.

Ik ben echter nog wat terughoudend door de verhalen rond MIUI, mensen die een update naar miui 12.5 deden bijv. en daarna begonnen te merken dat er bugs bij waren gekomen, of dat de batterij sneller leeg gaat, of dat de algemene prestaties minder waren. Ik heb het dan niet perse over de mi 10 lite, mede doordat er minder reviews over dit toestel zijn, maar zag dit bij de redmi note 10 pro. En dit is een beetje het gevoel dat ik in het algemeen kreeg van MIUI.

Dus ik was benieuwd naar wat mensen van dit toestel vinden en of alles na maanden en eventueel updaten het allemaal nog heel goed werkt.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik heb de 10lite. Prima telefoon. Geen bugs en werkt snel. Accu vind ik zelf het minst. 2 dagen en dan is het wel weer opladen (gaat wel snel).
Het is maar was je belangrijk vind. 5g heb ik zelf nog niets aan gehad. WiFi bereik is wel goed trouwens.

Qua formaat is het eigenlijk te groot

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BucephalusFox
Powrskin schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 00:11:
Ik heb de 10lite. Prima telefoon. Geen bugs en werkt snel. Accu vind ik zelf het minst. 2 dagen en dan is het wel weer opladen (gaat wel snel).
Het is maar was je belangrijk vind. 5g heb ik zelf nog niets aan gehad. WiFi bereik is wel goed trouwens.

Qua formaat is het eigenlijk te groot
Klinkt niet slecht. En ja ik zal zelf ook geen 5G gebruiken, maar wel voor alledaagse dingen, en wat entertainment zoals games en videos etc. En wat met de camera proberen.

Probleem is dat het toestel dat ik op het oog heb, heeft 64GB aan ruimte en ze hebben niet de 128GB versie. En zoals je weet kan er geen sd-kaart in. Dus ik weet niet of dat een groot probleem wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
BucephalusFox schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:42:
[...]

Klinkt niet slecht. En ja ik zal zelf ook geen 5G gebruiken, maar wel voor alledaagse dingen, en wat entertainment zoals games en videos etc. En wat met de camera proberen.

Probleem is dat het toestel dat ik op het oog heb, heeft 64GB aan ruimte en ze hebben niet de 128GB versie. En zoals je weet kan er geen sd-kaart in. Dus ik weet niet of dat een groot probleem wordt.
SD kaart kan er wel in. Alleen wel met 1 simkaart ipv 2. Als het een super deal is dan is hij te overwegen.

Is deze niet beter trouwens? poco nfc x3

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BucephalusFox
Powrskin schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 19:01:
[...]

SD kaart kan er wel in. Alleen wel met 1 simkaart ipv 2. Als het een super deal is dan is hij te overwegen.

Is deze niet beter trouwens? poco nfc x3
Weet je dat echt zeker? Want nergens zie ik dat staan. We hebben het over de mi 10 lite hé? Niet de 10T or note 10.

En nee de poco x3 heeft geen oled scherm, anders zijn er ook wel andere met een betere CPU, maar wil echt een budget/midrange telefoon met een amoled/oled scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
BucephalusFox schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 20:40:
[...]

Weet je dat echt zeker? Want nergens zie ik dat staan. We hebben het over de mi 10 lite hé? Niet de 10T or note 10.

En nee de poco x3 heeft geen oled scherm, anders zijn er ook wel andere met een betere CPU, maar wil echt een budget/midrange telefoon met een amoled/oled scherm.
..

Ow sorry ik heb de 10t lite. Goed scherm wel hoor. En betere specs verder. Ze hebben ook zoveel types

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BucephalusFox
Powrskin schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 22:23:
[...]

..

Ow sorry ik heb de 10t lite. Goed scherm wel hoor. En betere specs verder. Ze hebben ook zoveel types
Geen probleem hoor, al die namen lijken ook zo veel op elkaar.
Pagina: 1