Welke beveiligingscamera voor Tuya platform?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterooievaar
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 25-02-2023
Ik zoek een beveiligingscamera voor binnen, geschikt voor het Tuya platform.

Ik zie camera’s van €50,- maar ook van vele 100en euro’s. Mijn budget ligt rond de €50,- tot €100,-

Ik wil de camera gebruiken voor het signaleren van mijn epilepsieaanvallen in de nacht en als achterwacht voor mijn vrouw als zij van huis is. Reageer ik lange tijd niet op een appje of telefoontje dan kan ze even 'in huis' kijken.
Dus belangrijk is: nachtzicht, gegevens opslaan op een sd-kaart, spraakverbinding heen en weer.

Muur- of plafondbevestiging en netvoeding heeft mijn voorkeur.

Ik heb een camera in huis gehad, de Laxihub p1, https://www.bol.com/nl/p/...-opslag/9300000021374986/
Het zou een camera moeten zijn die werkt op het Tuya platform, maar aanmelden op de app van het Tuya platform is onmogelijk. Ik heb al diverse apparaten op dit platform moeiteloos aangesloten, vandaar dat ik een camera zoek die hier mee samenwerkt. Anders komt er weer een app bij. De Laxihub camera werkt via de app van Arenti, de fabrikant. Het lijkt een kopie te zijn van de Tuya app, want mijn verlichting kan ik wel via de Arenti app laten werken.

Ik zie wel diverse andere camera’s die compatibel zouden zijn met Tuya, maar wie heeft ervaring met een camera en Tuya?

Bij voorbaat dank.