Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1629206

Topicstarter
Ik zit met een vraag het zal waarschijnlijk een hele domme zijn.

Ik heb onderstaande besteld

https://www.mediamarkt.nl...livery-zwart-1668159.html

Maar kan ik deze gewoon met mijn usb c laders van mijn Chromebooks opladen ?
Want ik kan wel de oplader van mijn Google Stadia controller gebruiken , maar dan moet ik denk ik een week geduld hebben voordat hij vol is Tevens zou het zonde zijn om nog een adapter aan te schaffen

Beste antwoord (via Anoniem: 1629206 op 22-06-2021 10:09)

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-06 15:44
Ja dat kan.

Correct me if i'm wrong, maar usb is een universele standaard (vandaar de U en de S in de afkorting)

Als de stekker past, is het compatible. Het ergste wat er kan gebeuren is dat de lader niet het volle vermogen benut van de powerbank waardoor het laden langzamer gaat.

Met een snelle Google zag ik dat chromebook laders tot 20V en 45 watt gaan. Dat zou betekenen dat je je powerbank hiermee snel kan opladen.

[ Voor 19% gewijzigd door Blackouts op 22-06-2021 07:56 ]

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-06 15:44
Ja dat kan.

Correct me if i'm wrong, maar usb is een universele standaard (vandaar de U en de S in de afkorting)

Als de stekker past, is het compatible. Het ergste wat er kan gebeuren is dat de lader niet het volle vermogen benut van de powerbank waardoor het laden langzamer gaat.

Met een snelle Google zag ik dat chromebook laders tot 20V en 45 watt gaan. Dat zou betekenen dat je je powerbank hiermee snel kan opladen.

[ Voor 19% gewijzigd door Blackouts op 22-06-2021 07:56 ]

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05:30

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Blackouts schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 07:55:
Met de U heb je gelijk, maar de S betekend niet 'standaard'. USB staat voor Universal serial bus.

Verder zijn laders over het algemeen prima door elkaar te gebruiken. Sinds USB-C is het alleen een beetje een zooitje geworden met alle snellaad standaarden. Voor zover ik weet vallen echter alle laders terug op 5V/2A wanneer er geen snellaad protocol aanwezig is op het apparaat wat opgeladen wordt.

Kortom. Dat moet gewoon prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1629206

Topicstarter
@Blackouts & @rens-br Bedankt