Ik heb een probleem met een product dat ik in Belgie bij een webwinkel heb gekocht. Het product en het probleem doen er vooralsnog even niet toe (betreft een badkamermeubel)
Omdat ik verwacht dat de leverancier moeilijk gaat doen - ze niet al te behulpzaam - heb ik bij Das Rechtsbijstand navraag gedaan óf zij dekking bieden voor ondersteuning bij een eventueel conflict met een bedrijf in Belgie.
Nu heb ik daar nog steeds geen antwoord op (al 3 weken "bezig"), maar ik krijg wel al een factuur van 100 euro eigen risico? Is dat normaal?
Ik weet nog niet eens of ze uberhaupt wat kunnen/willen doen. Krijg nu het gevoel dat ik op een conflict met DAS rechtsbijstand afkoers....
(want ik twijfel zelf of ze dekking bieden voor consumentenverkeer met Belgische bedrijven en verwacht dus een "wij kunnen u niet helpen")
100 euro betalen prima, als ze dekking bieden en daadwerkelijk iets moeten doen
Omdat ik verwacht dat de leverancier moeilijk gaat doen - ze niet al te behulpzaam - heb ik bij Das Rechtsbijstand navraag gedaan óf zij dekking bieden voor ondersteuning bij een eventueel conflict met een bedrijf in Belgie.
Nu heb ik daar nog steeds geen antwoord op (al 3 weken "bezig"), maar ik krijg wel al een factuur van 100 euro eigen risico? Is dat normaal?
Ik weet nog niet eens of ze uberhaupt wat kunnen/willen doen. Krijg nu het gevoel dat ik op een conflict met DAS rechtsbijstand afkoers....
100 euro betalen prima, als ze dekking bieden en daadwerkelijk iets moeten doen
[ Voor 8% gewijzigd door Pielotje op 21-06-2021 20:35 ]