Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Programmeren (Java, Angular, Docker ...) en gamen (Guild Wars 2 , Star Citizen, AoE 4, ...).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tot 4k EUR.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, Windows Pro en 2x QHD schermen heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst een Nvidia kaart omdat hun ShadowPlay wel OK werkt en ik niet zeker ben of dat bij AMD ook goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie eens nagaan of alle componenten compatibel zijn? De case is denk ik groot genoeg voor de hoogte van de koeler en de lengte van de grafische kaart. De RAM sticks zouden ook onder de koeler moeten passen. Ik heb gekozen voor RAM sticks met strakke timings (C14) icm hoge MT (3800) omdat het amper duurder is dan C14 3600 MT sticks. Volgens mij werkt 3800 MT prima met de Ryzen 5000 series?
De laatste keer dat ik een desktop in elkaar heb geflanst was in 2013 dus misschien zie ik iets over het hoofd.
Programmeren (Java, Angular, Docker ...) en gamen (Guild Wars 2 , Star Citizen, AoE 4, ...).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tot 4k EUR.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, Windows Pro en 2x QHD schermen heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 569,- | € 569,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 124,25 | € 124,25 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Ti SUPRIM X 8G | € 1.049,- | € 1.049,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 5000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15S chromax.black | € 92,50 | € 92,50 |
| 1 | Ventilatoren | Corsair ML140 Pro LED Blauw, 140mm | € 24,95 | € 24,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Neo F4-3800C14D-32GTZN | € 409,- | € 409,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 130,- | € 130,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 2TB | € 389,- | € 389,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.912,60 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst een Nvidia kaart omdat hun ShadowPlay wel OK werkt en ik niet zeker ben of dat bij AMD ook goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie eens nagaan of alle componenten compatibel zijn? De case is denk ik groot genoeg voor de hoogte van de koeler en de lengte van de grafische kaart. De RAM sticks zouden ook onder de koeler moeten passen. Ik heb gekozen voor RAM sticks met strakke timings (C14) icm hoge MT (3800) omdat het amper duurder is dan C14 3600 MT sticks. Volgens mij werkt 3800 MT prima met de Ryzen 5000 series?
De laatste keer dat ik een desktop in elkaar heb geflanst was in 2013 dus misschien zie ik iets over het hoofd.