Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Mijn vraag
ik heb een samsung a51 telefoon maar whatsapp wordt dagelijks gebackupped maar sinds 5 dagen werkt dit niet meer goed. als je de backup start dan rond hij hem niet af en blijft lopen. Ruimte voor backup zit niet vol dus kan het niet zijn

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
rebooten, alle apps uitzetten. opnieuw backup draaien werkt niet juist omdat hij niet finished en als je kijkt bij laatste chat backup staat er nog steeds 17 juni voor het laatst

Heeft iemand een idee wat ik nog meer kan proberen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-06 16:40
App cache al is verwijderd?

Instellingen - apps - Whatsapp - opslag - clear cache

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04:47
Heb je toevallig Adguard draaien?

En is ook geprobeerd via mobiele data door wifi uit te schakelen zodra backup bezig is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
app cache verwijderd. heeft helaas geen effect.

ik gebruik geen adguard en uit en aanzetten wifi tijdens backup doet niks.

hij blijft hangen in het “google drive backup voorbereiden” scherm en daarna gebeurd er niks lijkt het.

Het is een dual sim telefoon en whatsapp van werk backupped hij wel goed. alleen prive whatsapp dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wernertnt506
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:37
Niet helemaal zelfde situatie maar heb sinds kort een nieuwe telefoon, s20 fe, en bij mij doet WhatsApp er ook uren over om de back up voor te bereiden en vervolgens blijft hij nog een tijdlang staan op 161/161MB bijvoorbeeld. Nogal storend...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:28
Er kan een probleem zijn met de backup zelf, gooi de backup folder helemaal weg in het bestandssysteem van de telefoon, en maak dan een nieuwe backup, kijk of dat goed gaat. Zo niet, idem met de media folder (foto's en video's, die kun je handmatig tevoren veilig stellen op de PC of zo). Dat lost het in de praktijk 9 van de 10 keer op. Zo niet, dan helemaal Whatsapp er af mikken en opnieuw installeren, maar dan kun je alles kwijt zijn zonder backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 18:38

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

Op een OP kan je Wifi en data combineren om je netwerk "sneller"te maken. Dan loopt mijn Whatsapp backup ook niet door. Heb je onlangs eoa netwerk optimalisatie aangezet?

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wernertnt506
  • Laatst online: 09:37
Huigie schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:39:
Op een OP kan je Wifi en data combineren om je netwerk "sneller"te maken. Dan loopt mijn Whatsapp backup ook niet door. Heb je onlangs eoa netwerk optimalisatie aangezet?
Bij mij staat zo te zien back-up maken via wifi of mobiel aan. Ik zal eens enkel wifi proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaB61
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 26-01-2022
Is dit probleem al opgelost? Ik ervaar nl hetzelfde. Er wordt, doordat hij de herstel niet afmaakt, sinds 1 januari ook geen back-up meer gemaakt. Heb alles geprobeerd. Lokale back-up ook al verwijderd, waardoir nu alles vanaf 1 januari weg is. Met support van WhatsApp kom ik er ook niet uit. Krijg standaard antwoorden en uiteindelijk helemaal geen reacties mee.
Ik overweeg nu om de back-up op Drive ook maar weg te gooien, maar ben dan echt alles kwijt.....
Bij betreft het een Samsung S21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JannickB92
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-04 22:27
Zelfde probleem hier. Nog meer verbetermogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedro66
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 25-03-2024
Heb hetzelfde probleem met mijn OnePro 9 Plus.

Paar x cache opgeschoond, mobiel herstart, veel data van Google Drive verwijderd, Whatsapp verwijderd en geïnstalleerd, niets helpt. Backup wordt 2 weken niet meer gemaakt en is continue aan het hangen bij: Media herstellen op circa 3-4% komt niet verder.

Router opnieuw gestart, Accu op 100% opgeladen, niets werkt en helpt...

Wie geeft ons het verlossende antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:28
Pedro66 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:25:
Heb hetzelfde probleem met mijn OnePro 9 Plus.

Paar x cache opgeschoond, mobiel herstart, veel data van Google Drive verwijderd, Whatsapp verwijderd en geïnstalleerd, niets helpt. Backup wordt 2 weken niet meer gemaakt en is continue aan het hangen bij: Media herstellen op circa 3-4% komt niet verder.

Router opnieuw gestart, Accu op 100% opgeladen, niets werkt en helpt...

Wie geeft ons het verlossende antwoord
Rechten op de folders staan niet goed na een software update, dus niet alleen Whatsapp verwijderen, ook de folders handmatig verwijderen want die blijven achter met foute toegangsrechten er op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• joerivandenberg
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2023
Ik had dit probleem ook. Heb de simkaart in de oude telefoon gedaan en nieuwe backup gemaakt.
Op de nieuwe telefoon Whatsapp eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd.
Daarna de nieuwe backup erop gezet.
Dit loste voor mij het probleem op, mijn voordeel er zat 1 dag tussen dus ik ben weinig gegevens kwijt. Want alles na het overzetten de eerste keer is dan wel weg.

Hopelijk heeft iemand hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legarambor
  • Laatst online: 10-11-2024
joerivandenberg schreef op zondag 10 juli 2022 @ 19:53:
Ik had dit probleem ook. Heb de simkaart in de oude telefoon gedaan en nieuwe backup gemaakt.
Op de nieuwe telefoon Whatsapp eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd.
Daarna de nieuwe backup erop gezet.
Dit loste voor mij het probleem op, mijn voordeel er zat 1 dag tussen dus ik ben weinig gegevens kwijt. Want alles na het overzetten de eerste keer is dan wel weg.

Hopelijk heeft iemand hier wat aan.
Dank Joeri! dit heeft mij zojuist geholpen ;) precies jouw stappen gevolgd en ging meteen goed.

• jaredvanhensen377
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-09-2022
Helaas loste dit het bij mij maar voor slechts één dag op. Backup weggegooid op mn google drive. Vervolgens dus sim in een oude mobiel, daar backup gemaakt en dan terug naar nieuwe telefoon. Na 1 dag weer hetzelfde probleem.
Pagina: 1