Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanne_2001
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 24-07-2021
Hallo Allemaal!
Ik heb een sinds kort naar heel lang sparen een LG OLED55CX6LA TV en vind
hem helemaal geweldig maaaaar..... ik heb een USB stick met films en foto's 250GB als
ik die USB stick wilt gebruiken krijg ik de melding dat de USB geformatteerd moet worden :(
Wat ik heb gedaan is de inhoud vd us op de computer gezet de stick weer in de tv poort geformatteerd ...
nu wil ik een film bestand erop zetten van 5 Gb lukt dat ook weer lijk die 5Gb te groot zijn voor de 250Gb stick... :(
dus dit houdt in als ik de stick wilt gebruiken voor de LG OLED55CX6LA is die alleen maar te gebruiken voor bestanden niet meer dan 4gb..... mijn oude samsung tv had totaal geen problemen met groten bestanden .... of doe ik iets verkeerd?
Alvast bedankt voor het lezen van mij vraag : ) gr Sanne

Beste antwoord (via Sanne_2001 op 21-06-2021 11:40)

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:48

Cyphax

Moderator LNX
Je TV heeft 'm geformatteerd en er denk ik een fat32 bestandssysteem op gezet, dat niet met bestanden van meer dan 4 gigabyte overweg kan.
Volgens hierzo kan die TV wellicht ook NTFS aan. Kan je de stick proberen te formatteren op NTFS? Hier staat evt hoe je dat kan doen: https://www.easeus.com/pa...-flash-drive-to-ntfs.html

Saved by the buoyancy of citrus

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:48

Cyphax

Moderator LNX
Je TV heeft 'm geformatteerd en er denk ik een fat32 bestandssysteem op gezet, dat niet met bestanden van meer dan 4 gigabyte overweg kan.
Volgens hierzo kan die TV wellicht ook NTFS aan. Kan je de stick proberen te formatteren op NTFS? Hier staat evt hoe je dat kan doen: https://www.easeus.com/pa...-flash-drive-to-ntfs.html

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Zoals hierboven. WebOS, het besturingssysteem van de tv, ondersteund alleen fat32 of NTFS. Formatteer de stick op de pc naar NTFS. Dan zal het moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanne_2001
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 24-07-2021
Het is gelukt!!!!
Ik heb een trial programma gedownload "NTFS FOR MAC" nu kan er zelfs een bestand van 50G op de usb stick en afgespeeld worden op de LG OLED55CX6LA TV..... super super super bedankt voor uw reactie's!!
Fijne dag toegewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:00

FeaR

In GoT we trust

Dat het om een TV gaat is in deze bijzaak, de essentie gaat om opslagmedia (en bijbehorende formaten en eigenschappen) waarmee het topic beter in Opslagtechnologie. Ik ga het topic echter niet verplaatsen omdat dit redelijk basale kennis is welke ook in de handleiding vernoemd wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door FeaR op 21-06-2021 12:39 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.