Mijn zoon wil een nieuwe pc kopen, met name voor het spelen van games.
Nu heeft hij hier weinig verstand van en ik nog veel minder.
Ik hoop dan ook dat jullie mij kunnen adviseren wat hij het beste kan kopen en waar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?[/b]
Wil met de nieuwe pc gebruiken voor de standaard microsoft programma's voor school, internet maar voor gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum is 1.000 euro, inclusief een scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, geen componenten of randapparatuur momenteel aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier kunnen we beide geen zinnig antwoord op geven.
Vandaar mijn hulpvraag hier.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het dient een kant en klare pc te zijn, aangezien ik denk dat we niet capabel zijn om een pc te bouwen.
Ga je overklokken?
Geen idee, belangrijk is dat de games draaien, zonder haperingen of iets dergelijks.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik en mijn zoon hopen dat jullie ons kunnen helpen bij het aankopen van een nieuwe pc. De games die hij op de pc wil spelen zijn oa. Minecraft, Assassin's Creed (tm de laatste versie), Call of Duty (tm de laatste versie) en Red Dead Redemption 2.
Alvast dank voor het meedenken in deze zodat er voor mijn zoon een juiste beslissing gemaakt kan worden.
Groet,
Tistochwe
Nu heeft hij hier weinig verstand van en ik nog veel minder.
Ik hoop dan ook dat jullie mij kunnen adviseren wat hij het beste kan kopen en waar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?[/b]
Wil met de nieuwe pc gebruiken voor de standaard microsoft programma's voor school, internet maar voor gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum is 1.000 euro, inclusief een scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, geen componenten of randapparatuur momenteel aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier kunnen we beide geen zinnig antwoord op geven.
Vandaar mijn hulpvraag hier.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het dient een kant en klare pc te zijn, aangezien ik denk dat we niet capabel zijn om een pc te bouwen.
Ga je overklokken?
Geen idee, belangrijk is dat de games draaien, zonder haperingen of iets dergelijks.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik en mijn zoon hopen dat jullie ons kunnen helpen bij het aankopen van een nieuwe pc. De games die hij op de pc wil spelen zijn oa. Minecraft, Assassin's Creed (tm de laatste versie), Call of Duty (tm de laatste versie) en Red Dead Redemption 2.
Alvast dank voor het meedenken in deze zodat er voor mijn zoon een juiste beslissing gemaakt kan worden.
Groet,
Tistochwe