help bij zoektoch juiste gamepad

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• pedra
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-01 14:57
Ik zoek een?
Ik zoek een gamepad voor gebruik voor de pc met xbox layout

Wat is je budget?
de pro gamepads vsn 160 euro vind ik wel aan de dure kant maar wil er gewoon een die goed in de hand ligt

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur voor merk maar wel xbox layout

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
PC, liefst draadloos gebruik makend van bluetooth dat al aanwezig is, of

dus ik ben al een tijd op zoek naar een nieuwe gamepad.
jaren geleden viel de keuze op een logitech f710. prima gamepad maar is deze is aan vervanging toe.
ook een xbox 360 gehad. die controler ook erg fijn

in mijn zoektoch in het verleden een xbox one gamepad geprobeerd maar had er niet de grip die ik wil (curve bij de middelvinger geeft te weinig steun) en kreeg snel kramp in mijn handen. oftewel die weer retour gedaan en toen terug gegaan naar mijn f710

nu wil ik dus nog een poging wagen maar vind he lastig dus hoop op wat feedback van mensen met wat meer gamepad ervaring

de gamepads die ik nu op het oog heb zijn:

speedlink krait - goedkoper model, ook net niew / nog weinig geviews, vooral de vragen over kwaliteit

razer raiju tournament 2019. vergelijkerbaar met xbox one controler. iets andere hoek van vasthouden, kan niet goed inschatten of curve bij middelvinger gelijk of iets meer is. De reviews geven wel aan dat deze comfortabel is. zeggen ook dat model veel last heeft van drift (binnen enkele maanden)

xbox one/s/x 2020 editie. lijkt vrijwel hetzelfde. R knoppen iets anders voor wat ik kan zien

nacom ultimate pro, lijkt mij de beste vorm te hebben. prijs het duurst lees dat de extra knoppen triggerhappy zijn maar dat ok. grote nadeel is de bluetooth dongle. die ik eigenlijk niet wil hebben.
zelfde geld voor nacom Asymmetric Wireless Controller

dan zijn er nog de bedraade alternatieven. nacom revolution pro, razer wolverine

Wat zijn jullie ervaringen met bovenstaanden of zijn er nog andere alternatieve die aan te raden zijn?