Ik ben bezig om met de Mollie API een betaalfunctionaliteit toe te voegen aan mijn website. Ik wil hiervoor een maandelijkse subscriptie maken. Die is inmiddels werkzaam in de testomgeving. Maandelijks wordt dan voor elke klant een payment aangemaakt, die met succes de webhook.php aanroept. Waar ik echter op vastloop, is hoe ik de subscriptionID kan achterhalen van deze payment, die is namelijk nodig om de juiste gebruiker van de website te koppelen.
De standaard webhook.php van de Github van Mollie werkt in zoverre dat de paymentID wordt opgeroepen, en het lukt om, als de betaling gelukt is, een nieuwe regel in de database op te slaan. Alleen de subscriptionID achterhalen lukt nog niet.
Ik gebruik deze code:
Wie kan mij aan de juiste code helpen?
De standaard webhook.php van de Github van Mollie werkt in zoverre dat de paymentID wordt opgeroepen, en het lukt om, als de betaling gelukt is, een nieuwe regel in de database op te slaan. Alleen de subscriptionID achterhalen lukt nog niet.
Ik gebruik deze code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <?php try { require "../initialize.php"; /* * Retrieve the payment's current state. */ $payment = $mollie->payments->get($_POST["id"]); $orderId = $payment->metadata->order_id; if ($payment->isPaid() && ! $payment->hasRefunds() && ! $payment->hasChargebacks()) { // code hier voor opslaan betaling } elseif ($payment->isOpen()) { /* * The payment is open. */ etc |
Wie kan mij aan de juiste code helpen?
[ Voor 3% gewijzigd door manusjevanalles op 20-06-2021 11:30 ]
☀️ 6440 Wp zuid | 🌡️ Stiebel Eltron WPL 15 ACS, HM Trend | Home Assistant