Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:07
Ik heb net een nieuwe smartphone gekocht namelijk de Gigaset GS4 alleen deze is geleverd met een volledig lege batterij (0%), na opladen lijkt de telefoon prima te werken alleen vroeg mij af of de batterij geen schade heeft opgelopen. Meestal worden telefoons geleverd met 30 a 50 procent lading.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:37

DarkSide

theres no place like ::1

mwoah.
ligt er aan volgens mij. Zal me er iig geen zorgen over maken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Roderiktweaker schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:16:
Ik heb net een nieuwe smartphone gekocht namelijk de Gigaset GS4 alleen deze is geleverd met een volledig lege batterij (0%), na opladen lijkt de telefoon prima te werken alleen vroeg mij af of de batterij geen schade heeft opgelopen. Meestal worden telefoons geleverd met 30 a 50 procent lading.
Misschien heeft ie jaren in een magazijn gelegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:56
Een volledig ontladen accu voorkom je het liefste, maar het zal niet direct betekenen dat je accu helemaal prut is. Gewoon gaan gebruiken en je merkt vanzelf wel of het naar verwachting is :)

(En dan ook niet na 1 dag al concluderen dat de accu niet goed werkt, dat kan soms meerdere dagen duren voordat Android een beetje ingetraind is.)
CyberMania schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:20:
[...]

Misschien heeft ie jaren in een magazijn gelegen?
De Gigaset GS4 is pas sinds 31 december 2020 (zwarte versie) of 5 januari 2021 (witte versie) beschikbaar, aldus de Pricewatch, dus het zal geen jaren geweest zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Hahn op 19-06-2021 22:24 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Cool dat je even gekeken hebt, ik moest denken aan die draagbare huistelefoons 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:56
Ik ken ze ook vooral van de DECT-telefoons, maar in de budget smartphone-categorie schijnen het prima toestellen te zijn :P

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 19-06-2021 22:31 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:07
Bedankt voor de reacties, gewoon even afwachten alleen het viel me op. De fabriek is in Duitsland dus als er iets mee is kan er snel iets geregeld worden.

Ik ben trouwens tevreden met de telefoon goede kwaliteit en een upgrade vanaf een Nokia 4.2 (met kapotte connector)
Pagina: 1