Netwerk switches, en/of voor RJ45 poorten filter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
In https://tweakers.net/netwerk-switches/vergelijken/ kun je aangeven hoeveel RJ45-poorten van een bepaalde snelheid een switch moet hebben. Je kan voor zover ik kan zien echter geen combinatie opgeven, bijv. minimaal 4x 10Gb en 12x 1Gb poorten.

Zou RJ45-poorten van en-/of-knoppen (of alleen "en" daar default "of" lijkt te zijn) voorzien kunnen worden om de ingestelde filters te kunnen combineren?

edit:
Om in die categorie te blijven, waarom kan er bij afmetingen en kleur -> rack-afmeting maar één keuze gemaakt worden? Zou dit naar checkboxes aangepast kunnen worden?

[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 19-06-2021 17:46 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:45

Mooijekind

Manager Product Content
Als je de filters gebruikt en minimaal 4x 10Gb en minimaal 12x 1Gb aangeeft dan krijg je volgens mij gewoon de juiste selectie? Dan worden beide specs gecombineerd.

Ik heb de kleur en rack-afmetingen ook meteen aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
.... serieus? Ik zat naar het poorten-aantal direct onder de producttitels te kijken, ging er daardoor vanuit dat de filters niet gecombineerd werden :S Ik zie bijv.
Cisco SG350X-48
48x RJ45 1Gbit

Cisco Catalyst CATALYST 3650 24 PORT MG
16x RJ45 1Gbit

HP Procurve 5830AF-96G L3 Switch (96 x 10/100/1000 + 10 x SFP+ 10G)
96x RJ45 1Gbit
Beetje verwarrend :P , misschien handig als daar ook andere poorten worden vermeld O-)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde